شناسهٔ خبر: 26867559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در ٥٠ متر با مشكل دست و پنجه نرم می كنيم

ماكسيموويچ: بازيهای آسيایی را نمی توان دقیق پیش بینی کرد/ مهمات برای تمرين در باد مهيا نيست

سرمربی تيم ملی تفنگ ايران گفت: نمی توان بازی های آسیایی را دقيق پيش بينی كرد اما در تفنگ بادی و سه وضعيت مردان و زنان شانس رسيدن به فينال را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، گوران ماکسیموویچ سرمربی تیم ملی تفنگ ایران درباره شرایط ملی پوشان برای حضور در بازیهای آسیایی گفت: فردا روز آخر اردوست. ما ٩ روز تمرین داشتیم. تمرینات فشرده ای برگزار شد. باید بگویم در تفنگ بادی مشکلی از نظر نتیجه نداریم، مهمات هست و شرایط سالن نیز خوب است.

وی افزود: در ٥٠ متر با مشکل دست و پنجه نرم می کنیم. هوای گرم تاثیر داشته و مقدار مهمات نیز برای یکسری تمرینات مثل تمرین در شرایط جوی باد مهیا نیست. از نظر تکتیکی مشکلی نیست و بچه ها رو به رشد هستند و می توانید ببینید در شرایط خوبی هستند.

 


ماکسیموویچ درباره پیش بینی اش از بازیهای آسیایی عنوان کرد: نمی توان دقیق پیش بینی کرد اما در تفنگ بادی و سه وضعیت مردان و زنان شانس رسیدن به فینال را داریم اما در تفنگ ٥٠ متر نزدیک به فینال هستیم.

وی درباره بازی های جهانی گفت: در مسابقات جهانی هم در ماده ها و رده های مختلف شرکت می کنیم. در میکس تیم های بسیار قوی و شانس خوبی داریم حالا باید ببینیم چه می شود.



انتهای پیام/س

نظر شما