شناسهٔ خبر: 26859865 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

کشف بیش از 4000 قرص روانگردان
 در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف چهار هزار و 115 حبه قرص روانگردان با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.به گزارش ایسنا، سرهنگ «حسین براری» اظهار کرد: به دنبال کسب اطلاع از منابع مبنی بر اینکه یک مغازه داروگیاهی در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه اقدام به نگهداری و فروش قرص‌های روانگردان می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی، این واحد را مورد بازرسی قرار دادند که طی آن چهار هزار و 115 حبه انواع قرص‌های روانگردان کشف کردند. براری خاطرنشان کرد: صاحب مغازه دستگیر و جهت صدور حکم مناسب به مراجع قضایی معرفی شد.فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از جدیت پلیس برای برخورد با چنین افرادی خبر داد.

ریزش یک ساختمان در مشهد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از تخریب صددرصدی یک ساختمان مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی در مشهد خبر داد.مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: یک ساختمان مسکونی دو طبقه در بلوار عبدالمطلب مشهد به دلیل گودبرداری غیراصولی پروژه ساختمانی مجاور دچار ریزش و تخریب صددرصدی شد.وی با بیان این‌که این حادثه خسارت جانی نداشته است، ادامه داد: بر اثر این حادثه 4 نفر شامل یک زن سالخورده، یک زن باردار و دو کودک در این ساختمان محبوس شده بودند که توسط نیروهای امدادی نجات پیدا کردند. دو مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.رضایی تصریح کرد: به دلیل ترکیدگی لوله گاز و نشت شدید گاز در منطقه، دستور تخلیه 5 ساختمان‌ مجاور صادر شد و ساکنان این واحدهای مسکونی به سرعت محل را ترک کردند. هم‌چنین به علت آسیب‌دیدگی و احتمال تخریب دیگر ساختمان مجاور این پروژه دستور تخلیه آن ساختمان نیز صادر شد.


مرگ یک کولبر در مرز چالدران

پنج‌شنبه شب یک کولبر جوان در مرز چالدران جان خود را از دست داد. به گزارش خبرنگار ایلنا، دسته‌ای از کولبران در حوالی روستای وکیل از توابع چالدران در آذربایجان غربی در حال تردد بودند که این حادثه رخ داد. هویت کولبر متوفی حکیم حیدرانلو و اهل روستاهای همان اطراف اعلام شده‌است.


واژگونی تریلی در اثر خواب آلودگی راننده

ساعت ٩ صبح دیروز تریلی حامل ورق فولاد به علت خواب آلودگی راننده و انحراف به راست بعد از برخورد به گاردریل‌های اتوبان قزوین در نزدیکی آبیک، بار تریلی رها شده و با انحراف به راست موجب واژگونی خودرو شد. به گزارش مهر، با حضور به موقع عوامل راهور ناجا و نیروی انتظامی و اجرای سریع کنترل خودروهای عبوری،  از آسیب به خودروهای دیگر جلوگیری شد.
 

برچسب‌ها:

نظر شما