شناسهٔ خبر: 26856364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ادامه تنش‌آفرینی‌های یک مدیر، این‌بار در ستاد بازآفرینی شهری؛

چراغ سبز شروع پروژه‌های جدید «قرمز» شد/سنگ‌اندازی برای اشتغال!

کرمانشاه-سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از یکسو دستگاه‌های اجرایی را به شروع پروژه‌های جدید تشویق می‌کند و از سوی دیگر اعلام می‌کند برای این پروژه‌ها تسهیلاتی تخصیص نمی‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد بازآفرینی شهری امروز شنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد و با حاشیه‌ها و تنش‌هایی همراه بود که موجب انتقاد شدید استاندار از عملکرد رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه شد.

تغییر کاربری املاک و زمین‌های بلااستفاده ادارات و دستگاه‌های اجرایی و در اختیار قرار دادن این املاک برای اشتغال‌زایی مهمترین بحث این جلسه بود که با سنگ‌اندازی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در این حوزه روبرو شد.

مخالفت طهمورث الیاسی بختیاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با پروژه ایجاد بازارچه صنایع دستی دالاهو که با صراحت اعلام کرد به این پروژه وامی تعلق نمی‌گیرد کافی بود تا هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از این نحو سخن گفتن وی به شدت عصبانی شود و خطاب به الیاسی بختیاری بگوید: "این دیگر چه تفکر غلطی است، این تفکر غلط را ببرید و در استان خودتان اجرا کنید"!

استاندار کرمانشاه اعلام کرد که طبق ماده 23 قانون،  وام به پروژه‌های جدید نیز تعلق می‌گیرد و این مصوب شده است. ما بنای انجام هر کاری را در استان داریم شما می‌گویید جدید است و به آن وام تعلق نمی‌گیرد! شما طوری می‌گویید که به این پروژه وام نمی‌دهیم مثل اینکه دولت تمام اختیارات را به شخص شما داده است!

بازوند خطاب به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: به جای اینکه در انجام کارها پیش‌رو باشید مدام سنگ‌اندازی می کنید و می‌گویید نمی‌شود!

وی تاکید کرد که ما در راستای اشتغالزایی و حمایت از کالای تولید داخل هر اقدامی لازم باشد می‌کنیم و هر کس با این کار مخالفت کند با شعار سالی که مقام معظم رهبری اعلام کردند، مخالفت کرده است.

چندی پیش الیاسی بختیاری به شروع پروژه‌های جدید برای دستگاه‌ها به شرط تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام آنها چراغ سبز نشان داده بود و حالا با این کارشکنی و سنگ‌اندازی عملا چراغ شروع پروژه‌های جدید را قرمز کرد.

نظر شما