شناسهٔ خبر: 26856236 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آندریاس پریرا: از حضور در والنسیا چیزهای زیادی آموختم؛ یاد گرفتن از کریک خیلی آسان است

میلاد وفادار

پریرا این روزها زیر نظر کریک، تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به یک هافبک میانی سطح بالا به کار گرفته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- آندریاس پریرا، هافبک برزیلی منچستریونایتد امیدوار است تا در فصل 19-2018، جایگاه مستحکمی در ترکیب منچستریونایتد داشته باشد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، پریرا فصل گذشته به صورت قرضی برای والنسیا به میدان رفت و پس از انجام 23 بازی در رقابت های لالیگا، با تجربه بیشتری به منچستر بازگشته است. او در مورد شرایط کنونی خود گفته است:

سال بسیار مهمی را در والنسیا پشت سر گذاشتم و چیزهای بسیاری آموختم. تجارب زیادی در آنجا کسب کردم و خوشحالم که (به یونایتد) برگشته ام. آماده بازی کردن هستم. این اردوی پیش فصل برای تیم خیلی مهم است. باید برای چیزی که در پیش است خیلی خوب آماده شویم و من هم تمام تلاش خود را برای بازی کردن به کار گرفته ام و می خواهم نشان دهم که آماده هستم.

این بازیکن 22 ساله همچنین به کمکی که کادرفنی منچستریونایتد به او می کنند، اشاره کرد. 

مربی در مورد پستی که خواهان بازی در آن هستم پرسید و جواب من این بود که در هر پستی که خودش بخواهد، بازی خواهم کرد. اینک در پست هافبک شماره 6 بازی می کنم و تمام تلاشم را برای ارائه بهترین عملکرد به کار می گیرم و البته همه، از جمله مربی که به من گفت چه کار باید بکنم، به من کمک می کنند. کریک هم در تمامی جلسات تمرینی به من کمک می کند و این مسئله بسیار حائز اهمیت است. تنها این ها نیستند و سایر مربیان هم به من کمک می کنند. آن ها کمک حال من بوده اند و من هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم. 

پریرا در پایان در مورد همکاری با مایکل کریک افزود: 

مایکل یکی از بهترین (هافبک وسط) ها در دنیا بود و یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در پست خودش. او مرا راهنمایی می کند و در تمرینات می گوید که چه کار کنم و وقتی او راهنمای تان باشد، کار خیلی آسان می شود. پندهای او را به خاطر می سپارم و باید بگویم که یاد گرفتن از او خیلی آسان است.

نظر شما