شناسهٔ خبر: 26855294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات اقتصادی با نقد و انتقاد حل نمی‌شود

R41450/P1377/S6,72/CT11

معاون بنیاد شهید کشور گفت: اتفاقاتی از نظر اقتصادی افتاده که تأثیر آن به همه آحاد بوده و با نقد و انتقاد نمی‌شود آن را حل کرد بلکه باید با صبر، پایداری و تلاش ویژه همه ایثارگری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید منصور میرمرادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان با اشاره به اینکه همه ما در مقابل شهدا دینی داریم که باید آن را ادا کنیم اظهار داشت: شهدا در قله ایثار هستند و بی‌انتظارترین اقشاری بودند که خدمت کردند و امروز از تمام قوانین و خدماتی که نظام برحسب وظیفه تکلیف دیده آنها حتی یک‌ لحظه بهره نبردند.

وی افزود: کسانی که ایثار کردند در قبال آن پاداش اخروی باقی است و کسانی که در دنیای مادی به آن‌ها متصل بودند از امتیازات دولت که به معنی پاسداشت بود بهره‌مند شدند.

معاون بنیاد شهید عنوان کرد: جانبازان که نشانه‌هایی از عزت و پایداری هستند در تمام صحنه‌های جنگ حضور داشتند و ماندند تا بتوانند واژه‌های ایثار را ترویج دهند و برای نسل آینده نانوشته‌هایی که در قلب‌های آن‌ها منشور شده بیان کنند.

وی بیان کرد: رزمندگانی نیز وجود دارد که سال‌ها در جبهه‌ها جنگ حضور داشتند و امروز مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند و حتی از آن‌ها یادی نمی‌شود، این درک را باید داشته باشیم که امروز وظیفه‌داریم به معنای کرامت، پاسداشت و ستایش به آنها خدماتی ارائه کنیم.

میرمرادی با اشاره به نامگذاری روز شهید تصریح کرد: امروز بنیاد شهید توانست روزی به‌عنوان روز شهید نام‌گذاری کند که اقدام خوبی در جهت حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد شهدا بود؛ هرگونه اقدامی که در جهت خدمت به آن‌ها باشد زیرمجموعه کار فرهنگی است که اثر آن لحظه‌ای نیست و در درازمدت اثر می‌کند.

وی بابیان اینکه یکی از افتخارات نظام این است که امروز مجموعه‌ای از فرزندان شهدا و جانبازان دارای تحصیلات تکمیلی هستند خاطرنشان کرد: برای من روشن است که همه این‌ها تأثیرگذار بوده و این افراد راه پدران خود را ادامه می‌دهند؛ لرستان خطه‌ای است که ازنظر اخلاص و صفا هر چه بگوییم کم است و پاکی آن‌ها را در حوزه‌های مختلف دیده‌ایم و در این استان آمار شهدا نشان می‌دهد لرستان چقدر در حوزه حفظ نظام تلاش کرده است.

معاون بنیاد شهید گفت: امروز احساس می‌شود باید بیشتر تلاش کرد تا به استان‌هایی مثل لرستان و کردستان که بیش از بقیه در معرض آسیب بودند توجه شود و امیدواریم شر این بی‌کفایتی‌ها از سر مردم کم شود و همه ما باید در این زمینه کمک کنیم.

وی اظهار داشت: اتفاقاتی ازنظر اقتصادی افتاده و تأثیر آن به همه آحاد بوده و با انتقاد و نقد نمی‌شود آن را حل کرد بلکه باید با صبر، پایداری و تلاش ویژه همه ایثارگری کنند و برای نابودی آن‌هایی که دنبال از بین بردن افراد مظلوم هستند تلاش شود.

میرمرادی افزود: امروز مشکلاتی وجود دارد که عبور از آن با صبر و پایداری محقق می‌شود و اگر درک‌متقابل داشته باشیم از این مشکلات خارج می‌شویم و سعی می‌کنیم شرمنده خانواده شهدا نشویم.

وی با اشاره به تغییرات مدیریت در بنیاد شهید عنوان کرد: اینکه مدیری می‌آید و می‌رود چرخه روزگار است و همه‌چیز در تحول است و این تغییرات مدیریتی در محیط آرام و با مودت انجام می‌شود، مدیران ما همه کارآمد هستند و بنیاد با یک دستگاه معمولی فرق دارد و در همه حوزه‌ها تلاش می‌شود و بیش از 40 نوع خدمتی که احصا و پذیرفته‌شده خدمت کمی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما