شناسهٔ خبر: 26854961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فهرست نفرات میلان برای تور پیش فصل امریکا؛ غیبت هفت بازیکن

نوید معصومی

نفرات میلان برای سفر به امریکا مشخص شدند. رینا، بونوچی، هالیلوویچ، برتولاچی و کالینیچ در لیست حضور دارند اما هفت بازیکن غائب هستند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - میلان تحت هدایت مدیران جدید راهی تور پیش فصل امریکا می شود. پپه رینا و آلن هالیلوویچ پس از امضای قرارداد با میلان راهی امریکا می شوند. همچنین بونوچی، کالینیچ و برتولاچی که گفته می شود ممکن است میلان را ترک کنند، در لیست حضور دارند. با این حال، گوستاوو گومز، ریکاردو مونتولیوو، کارلوس باکا و گابریل در لیست حضور ندارند تا شایعات در مورد جدایی آنها افزایش یابد.

استرینیچ، بیگلیا و آندره آ کونتی نیز در خانه می مانند. کونتی پس مصدومیت طولانی مدتش، سعی دارد بهتر آماده شود و استرینیچ و بیگلیا در جام جهانی حاضر بوده اند. دیاولو در ماه جولای مقابل منچستریونایتد و در ماه آگوست مقابل تاتنهام قرار می گیرد. فهرست نفرات میلان:

آنتونیو دوناروما، جانلوییجی دوناروما، رینا، آباته، آنتونلی، بلودی، بونوچی، کالابریا، موساکیو، رودریگز، رومانیولی، شیمیچ، زاپاتا، برتولاچی، بوناونتورا، برشانینی، چالهان اوعلو، هالیلوویچ، کسیه، لوکاتلی، مائوری، بورینی، کوترونه، کالینیچ، سیلوا، سوسو، ساجوت

 

نظر شما