به گزارش
خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی با بیان اینکه نقطه عزیمت روابط عمومیها برای بازیابی، اعتماد عمومی و بازیابی سرمایههای اجتماعی، صداقت و شفافیت است، اظهار داشت: آرمانگرایی بدون واقعبینی مهلک است اما ما تلاش میکنیم براساس واقعیات موجود کشور دوره جدید روابط عمومی را آغاز کنیم. سازمانی که برای تصحیح اشتباه خود آماده نباشد به قهقهرا میرود. بنابراین گریزی از ایجاد آمادگی در این زمینه وجود ندارد و در این راستا به سرعت قدم برمیداریم.
امیرزاده با بیان اینکه ارزیابی از میزان اثربخشی پیام تولیدی میتواند بهعنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد، گفت: روابط عمومی باید تریبون کارمندان سازمان باشد، حوزههای تخصصی را به پاسخهای صادقانه، سریع و صریح به پیام مخاطبان و رسانهها ترغیب کند.
وی ضمن اشاره به بخش همکاری با رسانهها و افکار عمومی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که بخش عظیمی از فرهنگ، ارزشها و هنجارهای جامعه از طریق رسانهها دریافت میشود و رسانهها اولویت ذهنی و حتی رفتاری مخاطبان و بخش قابل توجهی از جامعهپذیری نسل امروز را تعیین میکنند. امروزه برای جایابی شایسته در گستره رسانههای بسیار و پرشمار راهی جز تولید پیام بهصورت وسیع، گسترده، سریع و پیوسته وجود ندارد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: شاکله اصلی روابط عمومی عمل و اقدام است نه حرف. برای مطلع ساختن مردم از اقدام وزارتخانه خواستار تجمیع و هم افزاییهای سازمان به این منظور هستیم. ممیزی در برقراری ارتباط با رسانهها و تبیین خطوط قرمز مسئولان در ارتباط گیری با رسانهها را به رسمیت نمیشناسیم و بر این باوریم که هر کدام از رسانهها نماینده بخشی از افکار عمومی جامعه هستند.
وی در پایان به برنامه سه ساله درباره فعالیتهای این مرکز اشاره کرد و افزود: این برنامه ظرف ۲ ماه آینده تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد و یقیناً روح حاکم بر آن تفاهمی، اغنایی و مبتنی بر شفافیت در اطلاعرسانی خواهد بود.
∎
امیرزاده با بیان اینکه ارزیابی از میزان اثربخشی پیام تولیدی میتواند بهعنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد، گفت: روابط عمومی باید تریبون کارمندان سازمان باشد، حوزههای تخصصی را به پاسخهای صادقانه، سریع و صریح به پیام مخاطبان و رسانهها ترغیب کند.
وی ضمن اشاره به بخش همکاری با رسانهها و افکار عمومی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که بخش عظیمی از فرهنگ، ارزشها و هنجارهای جامعه از طریق رسانهها دریافت میشود و رسانهها اولویت ذهنی و حتی رفتاری مخاطبان و بخش قابل توجهی از جامعهپذیری نسل امروز را تعیین میکنند. امروزه برای جایابی شایسته در گستره رسانههای بسیار و پرشمار راهی جز تولید پیام بهصورت وسیع، گسترده، سریع و پیوسته وجود ندارد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: شاکله اصلی روابط عمومی عمل و اقدام است نه حرف. برای مطلع ساختن مردم از اقدام وزارتخانه خواستار تجمیع و هم افزاییهای سازمان به این منظور هستیم. ممیزی در برقراری ارتباط با رسانهها و تبیین خطوط قرمز مسئولان در ارتباط گیری با رسانهها را به رسمیت نمیشناسیم و بر این باوریم که هر کدام از رسانهها نماینده بخشی از افکار عمومی جامعه هستند.
وی در پایان به برنامه سه ساله درباره فعالیتهای این مرکز اشاره کرد و افزود: این برنامه ظرف ۲ ماه آینده تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد و یقیناً روح حاکم بر آن تفاهمی، اغنایی و مبتنی بر شفافیت در اطلاعرسانی خواهد بود.
نظر شما