شناسهٔ خبر: 26852306 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کودکان ماهشهری همچنان توسط عموی خود نگهداری می‌شوند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: کودکان آسیب دیده ماهشهری که توسط نامادری مورد شکنجه قرار گرفته بودند، همچنان نزد عموی خود نگهداری می‌شوند.

صاحب‌خبر -

کودکان ماهشهری همچنان توسط عموی خود نگهداری می شوندحبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: کودکان آسیب دیده ماهشهری که توسط نامادری مورد شکنجه قرار گرفته بودند، همچنان نزد عموی خود نگهداری می‌شوند و هنوز حکمی برای بازگزداندن آن‌ها به پدر و نامادری صادر نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر آزادی پدر و نامادری کودکان آسیب دیده ماهشهری در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و زمینه نگرانی فعالان حوزه کودکان را در خصوص چگونگی روند پرونده کودک آزاری در ماهشهر  ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: ناگفته‌های تکان دهنده عموی کودکان شکنجه شده ماهشهری 

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی موضوع پرونده کودکان آسیب دیده ماهشهری که از طرف نامادری خود مورد شکنجه قرار می‌گرفتند را با جدیت دنبال کرده و مددکار اجتماعی بهزیستی نیز با جدیت روند قضایی پرونده را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: سرنوشت کودکان ماهشهری شکنجه شده توسط پدر و نامادری در هاله‌ای از ابهام 

مسعودی فرید همچنین تاکید کرد: در حال حاضر کودکان در منزل عموی خود نگهداری می‌شوند و پرونده حمایتی و تحت پوشش رفتن بهزیستی شان نیز از همان روزهای نخست به جریان افتاده است و مستمری حمایتی ماهیانه را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه حکم نهایی قاضی مبنی بر تحویل کودکان ماهشهری به پدر و نامادری آن‌ها صادر شود، مددکاران اجتماعی سازمان بهزیستی این پرونده وضعیت زندگی کودکان را به طور مستمر رصد می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما