شناسهٔ خبر: 26848104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اختصاصی طرفداری از آخرین وضعیت جهانبخش؛ یکی از مدیران برایتون، شایعات را داغ کرد؛ هواداران لسترسیتی عصبانی هستند!

محمد محمدخانی

اخبار پیوستن احتمالی علیرضا جهانبخش به برایتون دوباره داغ شده است.

صاحب‌خبر -

اختصاصی طرفداری- این اولین باری نیست که علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون لینک می شود. وینگر جوان ایرانی بعد از درخشش در پیراهن نایمخن، در آستانه پیوستن به این باشگاه بود اما در لحظات آخر تصمیم گرفت در هلند بماند و برای آلکمار بازی کند. تصمیمی که البته برای جهانبخش بد نشد و او حالا می تواند هلند را با عنوان آقای گلی ترک کند.

بدیهی است که بعد از ثبت ۲۲ گل و ۱۴ پاس گل، جهانبخش مشتریان مهمی در اروپا داشته باشد. البته هنوز نمی توان با قاطعیت گفت که علیرضا جهانبخش هلند را ترک می کند، اما تا این لحظه اخبار از مهاجرت او به لیگ جزیره خبر می دهند. در ابتدا شایعات پیوستن جهانبخش به لسترسیتی مطرح شد که حتی مدیربرنامه وی هم این خبر را تکذیب نکرد. برای پی بردن به عمق ماجرا، کافی است سری به توییتر بزنید. بسیاری از هواداران لسترسیتی منتظر هستند جهانبخش را در ترکیب خود ببینند و از شنیدن اخبار احتمال هایجکِ او توسط برایتون، عصبانی به نظر می رسند:

اگر جهانبخش در نهایت به برایتون بپیوندد، خودم را خواهم کشت!

جهانبخش

جهانبخش همونی بود(که ما می خواستیم).  همونی که قرار بود بیاد و جانشین محرز بشه اما نه! برایتونِ لعنتی داره باهاش قرارداد می بنده!

جهانبخش

اینکه برایتون سرانجام موفق شده که علیرضا جهانبخش را به خدمت بگیرد، هنوز مشخص نیست. آنها دیگر تیمی سطح پایین تر نیستند و فصل گذشته را در لیگ برتر، در رده پانزدهم به پایان رسانده اند. theargus، مهمترین منبع خبری ناحیه برایتون روز گذشته خبر داده بود که باشگاه خرید یک وینگر را در اولویت قرار داده است. یکی از مشهورترین خبرنگاران این وب سایت، می گوید از برخی از منابع مهم در هلند شنیده است که آنها انتظار دارند جهانبخش با برایتون آلبیون قرارداد ببندد.

داستان جالب تر هم شده است. پل وینستنلی، یکی از مدیران باشگاه برایتون، توییتِ یک هوادار در مورد اینکه "اگر باشگاه واقعا با جهانبخش قرارداد بسته باشد، چه کار بزرگی انجام داده" را لایک کرد. البته که مدیر برایتون بعدا لایک را برداشت تا خلاف قوانین باشگاه عمل نکرده باشد.

برایتون

مسئله دیگر، قیمت علیرضا جهانبخش است. ستاره ۲۴ ساله ایرانی همین حالا در ترانسفرمارکت ۱۸ میلیون یورو ارزش گذاری شده و طبق اخبار، آلکمار برای رضایت دادن به جدایی جهانبخش، چیزی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون یورو طلب می کند. برایتون تا زمان نگارش این مطلب، بیش از ۴۰ میلیون یورو در بازار خرید کرده است که از جمله آنها می توان به بیسوما از لیل(۱۶.۹ میلیون یورو)، برناردو از لایپزیش(۱۰ میلیون یورو)، آندونه از لاکرونیا(۶ میلیون) و دیوید باتن از فولام(۴ میلیون یورو) اشاره کرد. جالب است بدانید که رکورد نقل و انتقالات تاریخ برایتون، ۱۷ میلیون یورو است که آنها فصل گذشته برای خرید یورگن لوکادیا از آیندهوون هزینه کردند. اگر این باشگاه بخواهد جهانبخش را به خدمت بگیرد، باید رکورد نقل و انتقالات تاریخ خود را بزند.

هواداران برایتون از لینک شدنِ علیرضا جهانبخش به تیم خود هیجان زده هستند و حتی پست جنجالی یکی از دوستان جهانبخش در اینستاگرام، توجه زیادی را جلب کرده است. در توییتر هم اخبار جهانبخش به شدت دنبال می شود و حتی برخی، از همین حالا در مورد وی داستان سرایی می کنند:

جهانبخش

یکی دیگر از هواداران:

علیرضا جهانبخش

و البته همچنان دلایلی وجود دارند که نمی توان روی نام لسترسیتی خط کشید:

امیر هاشمی مقدم، رابط علیرضا جهانبخش در اروپا، در توییتر سوال یکی از هواداران لسترسیتی مبنی بر اینکه آیا او طرفدار این باشگاه است را لایک کرده است.

جهانبخش

همچنین بنگاه های شرط بندی، ضریب پیوستن علیرضا جهانبخش به لسترسیتی را پایین آورده اند. این بدین معنی است که آنها فکر می کنند در نهایت جهانبخش راهی لسترسیتی، قهرمانِ سه فصل قبل لیگ برتر خواهد شد.

تا این لحظه نام لسترسیتی و برایتون، بیشتر از هر زمانی شنیده می شود. صحبت هایی از کریستال پالاس هم مطرح بود که جدی گرفته نشده است. در حالی که نمی توان با قاطعیت گفت علیرضا جهانبخش در نهایت راهی کدام تیم می شود، در زمان نگارش این مطلب به نظر می رسد آینده این بازیکن در هلند یا انگلیس رقم خواهد خورد. با توجه به اینکه کمتر تیمی در هلند حاضر چنین هزینه ای کند، تیم های انگلیسی بهترین گزینه به نظر می رسند.

نظر شما