شناسهٔ خبر: 26846925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حفظ منافع ملّی اولویت اصلی کارآفرینی است

استاندار البرز خطاب به اعضای شورای معادن گفت: متولیان امر در بحث کارآفرینی در زمینه معادن باید متوجه منافع ملّی باشند و از هر اقدامی که باعث آسیب به منافع ملّی شود، جلوگیری به عمل آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمدعلی نجفی، استاندار البرز در نشست شورای معادن که امروز (30 تیر) برگزار شد، گفت: توجه به مسائل زیست محیطی و حرکت در مسیر حفظ این مهم در روند فعالیت معادن اهمیت اساسی دارد.

 

به گفته نجفی، استان البرز از حیث زیست محیطی شرائط ویژه ای دارد که متناسب با اهمیت این مطلب باید روند برنامه های معادن در راستای حفظ محیط زیست با نگاهی اصولی باشد.

 

توجه به معیارهای مهم زیست محیطی به عنوان محور تاکیدی جملات استاندار طی این نشست قرار گرفت و در راستای اهمیت آن خطاب به مسئولان امر در خصوص بهره مندی از ساز و کارهای موجود تاکید شد.

 

نجفی افزود: متولیان امر در بحث کارآفرینی در زمینه معادن باید متوجه منافع ملّی باشند و از هر اقدامی که باعث آسیب به منافع ملّی شود، جلوگیری به عمل آورند.

 

در پایان استاندار البرز تصریح کرد: به منظور صدور مجوز و شروع فعالیت های معادن نوپا باید مسائل زیست محیطی و ... تأمل ویژه شود.

 

 

نظر شما