شناسهٔ خبر: 26846922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اقامه نماز در ادارات روحیه خدمت رسانی مدیران و کارکنان را تقویت می کند

استاندار البرز تقویت فرهنگ اقامه نماز در ادارات را مهم خواند و گفت: اقامه نماز در ادارات زمینه تقویت روحیه خدمت رسانی مدیران و کارکنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمدعلی نجفی، استاندار البرز در نشست شورای اقامه نماز که امروز (30 تیر) در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد، گفت: ترویج و تبیین حقیقت نماز و اثرگذاری آن یکی از معیارها و دستورالعمل هایی است که باید نسبت به آن توجه داشت.

 

وی با بیان این مهم که فلسفه، روح و حقیقت نماز باید در سطح جامعه تبیین و ترویج شود، توضیح داد: نماز راهبردی اصولی در راستای دوری از فساد و تباهی است و ترویج و تبیین این امر فرهنگی ضروری است.

 

عالی ترین مقام دولت در استان البرز از نماز به عنوان یک تحول بزرگ در وجود انسان، جامعه، رفتارها و باورها نام برد و تصریح کرد: نماز اقدامی نمادین نیست ، بلکه یک تحول در راستای تکامل انسانی است.

 

وی با تاکید بر اهمیت اقامه نماز در سطح ادارات استان مطرح کرد: اقامه و ترویج معنویات نماز در ادارات، شرائط روحی و روانی کارکنان را در خصوص ارائه خدمات تقویت می نماید.

 

ترویج فرهنگ نماز با استفاده از روحانیان و کارشناسان نماز پایان بخش سخنان استاندار در این نشست بود که با تاکید بر این مقوله افزود: فرهنگ نماز و تعالی آن به واسطه روحانسون و کارشناسان نماز محقق می شود.

 

 

نظر شما