شناسهٔ خبر: 26841261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یزدی در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل استقلال خوزستان: سرمربی‌ام و وقت ندارم به این مسائل فکر کنم

نمایندگی خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به مصاحبه مدیرعامل باشگاه مبنی بر این که "یزدی فعلا مربی تیم است ولی اختیارات سرمربی را دارد تا سرمربی را انتخاب کنیم"، گفت: مسئولیت تام فنی بر عهده من است و اصلا وقت ندارم به این مسایل فکر کنم.

صاحب‌خبر -

داریوش یزدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این که مدیرعامل باشگاه دیروز (جمعه) عنوان کرده است که "کادر فنی تیم را فعلا آقای یزدی انجام می‌دهد و او را به عنوان مربی تیم انتخاب کردیم اما  فعلا اختیارات سرمربی را دارد تا گزینه مدنظرمان برای سرمربیگری را انتخاب کنیم، اظهار کرد: من اصلا وقت ندارم به این مسایل فکر کنم زیرا درگیر مسائل فنی تیم هستم و در حال حاضر تنها نگرانی من جذب بازیکن است. لیست بازیکنان مدنظر را هم به باشگاه داده‌ایم ولی تا این ساعت نتوانسته‌اند بازیکنی جذب کنند. باید دید در ادامه باشگاه می‌تواند بازیکنان مورد نظر ما را جذب کند یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال آیا قراردادش با باشگاه به عنوان سرمربی به امضا رسیده است؟ گفت‌: مسئولیت تام فنی در استقلال خوزستان بر عهده من است و قرارداد برای من مطرح نیست.

یزدی در پاسخ به این سوال که با توجه به مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه و این که شما را سرمربی تیم نمی‌داند، برخی نگران تکرار مشکلات سال گذشته این مدیرعامل با ویسی این بار برای او هستند، عنوان کرد: امیدوارم چنین مشکلاتی پیش نیاید. من به دنبال آرامش برای تیم هستم و اصلا خودم را درگیر این حواشی نمی‌کنم و توجهی به این صحبت‌های مدیرعامل باشگاه ندارم. من نگرانی ندارم و کارم را محکم انجام می‌دهم.

وی افزود: من، هواداران و مسئولان استان، تمام تلاشمان این است که بتوانیم تیم را به جایگاه مناسبی برسانیم. قطعا موارد منفی را بین خودمان حل می‌کنیم و موارد مثبت باید اشاعه پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره زمان اندک این تیم برای حضور در لیگ برتر نیز گفت: جوانان بومی خوبی را جذب کرده‌ایم ولی قطعا نیاز به بازیکن با تجربه داریم و بازیکنانی هم هستند که بتوانند به ما کمک کنند که امیدوارم جذب شوند. من همچنان امیدوار هستم.

انتهای پیام

نظر شما