شناسهٔ خبر: 26834807 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برپایی جشن دهه کرامت در شعب مؤسسه کریمه آل رسول(س)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ همزمان با دهه کرامت مراسم جشن با موضوع «تبیین فضائل حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)» در شعب مؤسسه کریمه آل رسول(س) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ همزمان با دهه کرامت مراسم جشن با موضوع «تبیین فضائل حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)» و «عفاف و حجاب» در شعب مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(س) برگزار شد.
از جمله این مراسم در واحد دارکلاته با حضور خردسالان و نوجوانان به همراه ترتیل‌خوانی، مولودی‌خوانی و سخنرانی، اجرای سرود توسط قرآن‌آموزان مؤسسه، ارائه محفوظات و برپایی مسابقه حضوری و اهدای هدایا در واحد شاهرود باهمکاری کانون فرهنگی مسجد رسول اکرم(ص) شهرستان شاهرود به همراه قرائت قران و سخنرانی با موضوع «فضائل حضرت معصومه(سلام الله علیها) و ولایت‌مداری» و «اهمیت تربیت دینی دختران، واحد علی‌آباد کتول با حضور حجت الاسلام والمسلمین زهدی علیپور، مدرس اعزامی از شهر مقدس قم با موضوع «بیان ویژگی‌ها و کرامات حضرت فاطمه معصومه(س)» برپا شد.
از دیگر برنامه‌های واحد فاضل‌آباد این مؤسسه که ویژه مؤسسات قرآنی شهر فاضل‌آباد انجام شد، می‌توان به حضور کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک آستان قدس رضوی، به همراه نمایشگاهِ محصولات فرهنگی و کتاب، مسابقه نقاشی در گروه خردسالان و نوجوانان و اهدای هدایا به نقاشی‌های برگزیده با موضوع امام رضا(ع) اشاره کرد.
یادآور می‌شود، نخستین کارگاه روان‌خوانی و تجوید یک با حضور حجت الاسلام والمسلمین زهدی علیپور، استاد اعزامی از شهر مقدس قم در واحد قرق مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(س) برگزار شد.
انتهای پیام

نظر شما