شناسهٔ خبر: 26833876 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حزب الله لبنان:

هدف قانون کشور یهود کوچ اجباری فلسطینیان است

بیروت-ایرنا-حزب الله لبنان با محکوم کردن تصویب قانون «کشور یهود» در پارلمان رژیم صهیونیستی، هدف از آن را محروم کردن فلسطینیان آواره از بازگشت به سرزمین خود و کوچ اجباری باقیمانده آنها دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حزب الله در بیانیه ای که عصر جمعه منتشر شد، تاکید کرد که قانون موسوم به «کشور یهودی» که در پارلمان اسرائیل تصویب شد در ادامه سیاست ها و اقدامات پی در پی برای یهودی سازی کامل فلسطین اشغالی است.
حزب لله افزود: این قانون به طور گسترده راه را برای آوردن یهودیان از نقاط مختلف جهان و اسکان آنها به جای ساکنان واقعی فراهم می سازد تا یهودی بودن دولت عبری تحکیم و مساله فلسطین و در راس آن قدس اشغالی معدوم شود.
این حزب با نژادپرستانه خواندن قانون اخیر، تاکید کرد که ملت فلسطین از همه طیف ها و دیدگاه هایش با توکل بر خدا، اعتماد به نفس، پایبندی به مقاومت و انتفاضه و بهره مندی از پشتیبانی همه آزادگان جهان قادر است تا این تجاوز جدید را ناکام و آن را تبدیل به پیروزی قاطع کند.
در این بیانیه آمده است: وحدت فلسطینیان، قوی ترین پاسخ به تکبر دشمن و قوانین آن است.
حزب الله همچنین از ضعف موضع کشورهای عربی و اسلامی، مشغول بودن برخی از اعراب به جنگ های بیهوده علیه آزادی خواهان و مسابقه برای کسب دوستی و مصالحه با دشمن، ابراز اندوه کرد.
پارلمان (کنیست) رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه در اقدامی بحث برانگیز قانونی را تصویب کرد که در آن «اسرائیل»، «کشور قوم یهود» خوانده و قدس نیز پایتخت آن عنوان شده است.
در این قانون همچنین زبان رسمی رژیم صهیونیستی، «عبری» قرار داده شده است.
شبد**2054*9122

نظر شما