شناسهٔ خبر: 26832382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ژن های خوب،بی خانمان شدند

Mohammad Slz

صاحب‌خبر -

خبر خوب:
ارائه «قانون گروگان‌گیری» ایران به سنای امریکا: ویزای اعضای خانواده مقامات ایرانی مسوول در گروگان‌گیری شهروندان امریکایی لغو می‌شود

"تام کاتن" سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانسا، روز پنج‌شنبه (۱۹ جولای-۲۸ تیر) طرحی را ارائه کرد که بر اساس آن، مقامات جمهوری اسلامی که مسوول گروگان گرفتن شهروندان امریکایی باشند، تحت تحریم قرار می‌گیرند و خودشان و اعضای خانواده‌شان از سفر به امریکا به هر بهانه‌ای منع می‌شوند.

سناتور کاتن در بیانیه‌ای گفته: «کسی که شهروندان امریکایی را به گروگان می‌گیرد، حق ندارد به ایالات متحده بیاید و از آزادی‌های آن لذت ببرد. تا زمانی که رژیم ایران به حقوق بشر ابتدایی امریکایی‌ها احترام نگذارد، به آنها و بستگان‌شان در این کشور خوشامد گفته نخواهد شد.»

بر اساس طرح که «قانون گروگان‌گیری ایران» نام دارد، ایالات متحده حق ندارد برای آزادی گروگان‌هایش از ایران، باج و غرامت پرداخت کند.

هم‌چنین، اگر شهروندان یا دارندگان اقامت دائم امریکا، با انگیزه سیاسی در ایران مورد آزار، اخاذی، بازداشت، محاکمه و محکومیت قرار بگیرند، بر پایه این قانون، تحریم‌های ویزا، مالی و مسدود کردن اموال بر مقامات ایرانی مسوول اعمال خواهد شد.

این قانون به رییس‌جمهور امریکا اجازه خواهد داد تا اعضای خانواده این گروه از مقامات ایرانی را غیر قابل پذیرش در امریکا اعلام کند و در صورتی که دارای ویزای امریکا باشند، آن را باطل کند.

تحریم‌های اعمال‌شده یک‌ماه پس از آنکه رییس‌جمهور امریکا اعلام کند ایران دیگر هیچ‌کدام از شهروندان یا دارندگان اقامت دائم ایالات متحده را گروگان نگرفته، برداشته خواهد شد.

پیش از این طرح مشابهی با ۴۱۰ رای موافق در مقابل ۲ رای مخالف در مجلس نمایندگان امریکا به تصویب رسیده بود.

هم‌اکنون شماری از فرزندان مقامات ارشد کنونی و سابق جمهوری اسلامی و کسانی که در اشغال سفارت امریکا در تهران در سال ۱۳۵۸ نقش داشتند، در امریکا زندگی می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به دختران علی لاریجانی و محمد خاتمی، و پسران معصومه ابتکار و محسن میردامادی اشاره کرد.
خیلی خلاصه،افرادی که ما کارهای تروریستی این زندگی سخت رو برای ما بوجود اوردن و درکمال قباهت اقازاده های خودشونو با پول همین کشور فرستادند خاک "شیطان بزرگ" درصورت تصویب این لایحه،بی خانمان خواهند شد

نظر شما