شناسهٔ خبر: 26830517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گفتگوی داغ مسی و بازیکنان آرژانتین پس از شکست سنگین مقابل کرواسی با سمپائولی

مهدی آزادی

ملی پوشان آرژانتین پس از بازی با کرواسی صراحتا به سمپائولی اعلام کردند که به او اعتماد ندارند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - جلسه بسیار تنش‌زا و داغی پس از شکست 3-0 آرژانتین مقابل کرواسی میان بازیکنان این تیم و خورخه سمپائولی شکل گرفته است.

آلبی سلسته جام جهانی بیست و یکم را با عملکردی فاجعه و حذف از مرحله یک هشتم نهایی به پایان رساند تا انتقادات تند مردم و رسانه‌ها از تیم ملی کشورشان به اوج خود برسد. سمپائولی نتوانست ماموریتی که به او محول شده بود را انجام بدهد و سرانجام با توافقی دو طرفه از تیم ملی آرژانتین جدا شد. اوضاع آرژانتین در روسیه اصلا خوب نبود و صعود این تیم از مرحله گروهی هم تا حدود زیادی با خوش شانسی بود.

به گزارش مارکا، حالا کم کم ابعادی از این فاجعه منتشر می‌شود. آریل سنوسیاین، خبرنگار تیک اسپورتس در کتابش با نام Mundial es Historias از جلسه داغ میان بازیکنان و سمپائولی پس از شکست سنگین مقابل کرواسی پرده برداشته است. به گفته این خبرنگار، اوضاع بحرانی تیم باعث شده بود تا بازیکنان به دنبال ملاقات با مربی و تمام کردن حجت با او باشند. جلسه‌ای که به درخواست مسی و ماسکرانو میان بازیکنان و سمپائولی و کادرش شکل می‌گیرد:

ما حرف‌های تو را درک نمی‌کنیم و دیگر به تو اعتماد نداریم. می‌خواهیم یک ایده واضح داشته باشیم.

سمپائولی می‌گوید:

ایده؟ چه چیزی؟ ایده برای چه؟

بازیکنان پاسخ می‌دهند ایده‌ای مشترک برای همه چیز.

مسی در این بین وارد بحث می‌شود و به سمپائولی می‌گوید:

تو ده بار از من پرسیدی دوست دارم کدام بازیکنان را در کنارم در زمین ببینم و کدام را نه. من یک اسم هم به تو نگفتم. اگر نام یک نفر را به تو گفتم، همین حالا مقابل همه بگو.

هدف از تشکیل این جلسه کاملا مشخص بود. بازیکنان می‌خواستند به سمپائولی بگویند اعتماد و اعتقادی به برنامه‌هایش ندارند و دیگر نظر او برایشان مهم نیست. کلودیو تاپیا، رئيس فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز در این جلسه بود و کاملا واضح دریافت که بازیکنان چه می‌خواهند. به دنبال این جلسه یکی از دستیاران سمپائولی قصد استعفا داشته که بقیه اعضا مانع می‌شوند.

نظر شما