شناسهٔ خبر: 26829837 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

139 اثر در جشنواره مطبوعات زنجان ثبت شد

یوسف ناصر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد 35 اثر گزارش، 6 اثر مقاله و 18 اثر یادداشت و سرمقاله است.وی اظهار داشت: همچنین 28 اثر

صاحب‌خبر - یوسف ناصر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد 35 اثر گزارش، 6 اثر مقاله و 18 اثر یادداشت و سرمقاله است.
وی اظهار داشت: همچنین 28 اثر تیتر، 16 اثر خبر، 14 اثر مصاحبه، 9 اثر طراحی و صفحه آرایی، 11 اثر عکس، 2 اثر طنز مکتوب بوده و در بخش طراحی و کاریکاتور تا کنون اثری ثبت نشده است.
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: بر اساس شرایط و قوانین امسال جشنواره که به اطلاع عموم رسیده، بخش‌های دارای کمتر از 5 اثر داوری نخواهد شد.
ناصر درباره مهلت شرکت در جشنواره ضمن بیان توضیحاتی، اظهار داشت: مهلت شرکت در جشنواره تا 31 تیرماه است و تمدید نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مرکز ارتباطات و برنامه ریزی رسانه ها که داوران جشنواره از سوی آنان انتخاب می شوند، شرکت کنندگان، اصل آثار بارگذاری شده را نیز به دبیرخانه جشنواره (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان) تحویل دهند.
آثار بخش جنبی نیز قابلیت بارگذاری در سامانه را ندارند و باید اصل آثار، در موضوعات اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه تحول گردد.
آثاری که در بازه زمانی یک تیر 96 تا 31 خرداد امسال در رسانه های استان تولید شده اند جواز شرکت در جشنواره را دارند.
هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای سطح کیفی خبر واطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات است.
هر متقاضی مجاز به شرکت در سه بخش از جشنواره است و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا 2 اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند.
3216/8068
انتهای پیام

نظر شما