شناسهٔ خبر: 26829641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین جهیزیه نو عروسان نیازمند در تبریز

۲۰۰ سری جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی اهدا شده است.

صاحب‌خبر -

تامین جهیزیه 200 نوعروس نیازمند آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی گفت :  تامین جهیزیه 200 نوعروس نیازمند آذربایجان شرقی از طریق مشارکت های مردمی در 4 ماه گذشته در اختیار نوعروسان نیازمند قرار گرفته است.


جعفری با بیان اینکه برای تأمین این تعداد جهیزیه بیش از 700 میلیون تومان هزینه شده افزود: از این مبلغ حدود 200میلیون تومان از طریق صدقات و بقیه از اعتبارات دیگر تأمین‌ شده است.


وی ادامه داد: هم اکنون 200نوعروس نیازمند در نوبت دریافت جهیزیه هستند که ان شاالله به همت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تأمین خواهد شد.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خاطرنشان کرد : در سال گذشته 2هزار و 451سری جهیزیه با هزینه 7میلیارد و 478 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.


وی ادامه داد : برای تامین این تعداد جهیزیه 4 میلیارد تومان از طریق صدقات مردم و کمک های خیران و بقیه از طریق اعتبارات دیگر کمیته امداد هزینه شده است.


جعفری به اهمیت کمک خیران استان در تهیه جهیزیه برای نوعروسان اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.


وی با اشاره به اجرای طرح کوثر کمیته امداد گفت : پرداخت کمک‌ هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/

 

تامین جهیزیه 200 نوعروس نیازمند آذربایجان شرقی

برچسب‌ها:

نظر شما