شناسهٔ خبر: 26825485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| مهرعلیزاده: دشمنان درصددند با تحریم‌های دیگر به ملت ما آزار و اذیت برسانند

R41346/P1486/S6,51/CT11

استاندار اصفهان خودباوری، دشمن‌شناسی و مقاومت در برابر دشمنان را ازجمله ویژگی‌های جامعه اسلامی کشورمان برشمرد و گفت: دشمنان درصدد هستند با تحریم‌های دیگر به ملت ما آزار و اذیت برسانند ولی آن‌ها بدانند ملت مقاوم ایران اسلامی را به‌درستی نشناخته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز اصفهان، محسن مهر علیزاده امشب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار داشت: وظیفه خود میدانم به‌عنوان نماینده دولت در استان اصفهان حمایت خود را از فعالیتهای قرآنی اعلام کنم.

وی به اهمیت توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و گفت: تمام قوام و دوام هر جامعه‌ای حتی جامعه غیر اسلامی توجه به دستورالعمل‌ها و رهنمودهای قرآنی است چراکه چراغ هدایت و نوری از سوی خداوند است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کشور ما جامعه اسلامی و قرآنی است، اظهار داشت: این منتی هست که خداوند به همه ما ارزانی داشته لذا مهم است که ببینیم چقدر توانسته‌ایم شکرگزار این نعمت باشیم و در توسعه فرهنگ قرآنی در کشور کوشا باشیم.

وی به نظم و دقت‌های خوب انجام‌گرفته در برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اصفهان اشاره و تأکید کرد: امیدواریم این برتری موجب بشود رفتار و کردارمان بر پایه قرآن در جامعه تسری پیدا کند.

مهر علیزاده با بیان اینکه جامعه‌ای که متخلق به اخلاق اسلامی شد صدمه پذیر نخواهد بود، گفت: اگر صدمه و لطمه‌ای می‌بینیم به دلیل این هست که در اجرای قرآن دارای اشکال هستیم.

وی خودباوری، اعتمادبه‌نفس، دشمن‌شناسی و مقاومت در برابر دشمنان را ازجمله ویژگی‌های جامعه اسلامی کشورمان برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد هستند با تحریم‌های دیگر به ملت ما آزار و اذیت برسانند ولی آن‌ها بدانند ملت مقاوم ایران اسلامی را به‌درستی نشناخته‌اند.

انتهای پیام/م

نظر شما