شناسهٔ خبر: 26824776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

منوتی: می‌خواستم یک هفت تیر بخرم و تمام اعضای فدراسیون فوتبال آرژانتین را بکشم!

مهدی آزادی

انتقاد تند اسطوره فوتبال آرژانتین از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در خرید یک ملک در ماربیای اسپانیا!

صاحب‌خبر -

طرفداری - سزار لوئيس منوتی، اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به عملکرد فدراسیون نشینان این کشور تاخت.

فدراسیون فوتبال آرژانتین را می‌توان نمونه فدراسیونی دانست که تقریبا هیچ برنامه‌ای برای فوتبال کشورش ندارد. به خصوص در رده‌های پایه که به گفته کارشناسان این کشور، اوضاع در حوالی فاجعه است. فدراسیون فوتبال آرژانتین علی رغم درآمد گسترده به لطف فوق ستاره‌های فوتبال کشورش، درگیر فساد گسترده‌ است و درست مثل بسیاری از نهادهای دیگر این کشور، هیچ گونه شفاف سازی و برخوردی هم با آنها صورت نمی‌گیرد.

به گزارش مارکا، اخیرا کلودیو تاپیا، رئيس این فدراسیون اعلام کرد ملکی را در ماربیای اسپانیا خریداری کرده تا با ساخت مراکز تمرینی در آن، بازیکنان شاغل تیم ملی این کشور در اروپا، راحت‌تر در اردوها شرکت کنند. البته این چیزی است که در رسانه‌ها اعلام شده و مشخص نیست پشت پرده خرید این ملک در یکی از بهترین نواحی گردشگری اسپانیا چیست. سزار لوئيس منوتی درباره این اقدام فدراسیون می‌گوید:

امروز وقتی از خواب بیدار شدم فهمیدم فدراسیون ملکی در ماربیا خریده است. نمی‌توانستم باور کنم. با یکی از دوستانم حرف می‌زدم و می‌گفت برخی باشگاه‌ها پول آب معدنی کنار زمینشان را هم ندارند! می‌گفت مالکیت یکی از باشگاه‌ها با چهار گنگستر است! و حالا فدراسیون ملکی را می‌خرد تا از آنجا مسی را ببیند. گفتم چرا این کار را کرده‌اند؟ گفتند به این خاطر که قرار است بازیکنان بیشتر از الان در آنجا تمرین کنند. اما ستاره‌های ما در آنجا چه دارند که اینجا در آرژانتین نداریم؟

وحشتناک است. خجالت زده‌ام. می‌خواهم بروم به جهنم. بروم و در اروگوئه زندگی کنم. این را دیگر نمی‌توان تحمل کرد. آنها رفته‌اند در ماربیا یک ملک خریده‌اند. مربی می‌تواند یک تیم از بازیکنان لژیونر در اروپا تشکیل دهد و بازیکنانی که اینجا هستند هم بروند به درک! نمی‌توانم باور کنم. وقتی خبر را شنیدم، احساس خیلی بدی به من دست داد. می‌خواستم بروم یک هفت تیر بخرم و همه شان را بکشم. هیچ کس حرفی از رقم این معامله نمی‌زند. چرا کسی چنین پولی را به تیم‌های پایه نمی‌دهد؟

گفتنی است این حرف های منوتی از یک فایل صوتی در واتساپ به بیرون درز کرده است!

نظر شما