شناسهٔ خبر: 26822597 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی:

جبهه امروز مبارزه ما عفاف و حجاب است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: هر کدام از زنان و دختران امروز جامعه رزمندگان جبهه عفاف و حجاب هستند که باید با همه توان خود در مقابل تهاجم های فرهنگی دشمنان باستند.

صاحب‌خبر -

جبهه امروز مبارزه ما عفاف و حجاب استفاطمه محمد میرزایی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به موضوع مهم عفاف و حجاب به عنوان رسالت اصلی یک زن مومن و انقلابی اظهار داشت: اگر واکاوی و جستجویی در محتوای انبوه وصیت نامه های برجای مانده از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته باشیم، به خوبی در می یابیم  که یکی از جدی ترین و اصلی ترین خواسته های شهیدان راه خدا از ما بندگان خدا این است که نسبت به حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و انقلابی اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: به راستی کیست که نداند حفظ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی از مهم ترین این ارزشهاست که سهم قابل توجهی در نگارش وصیت نامه های شهدا دارد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: به طور مکرر در وصیت‌نامه شهدا می‌خوانیم خواهر من سیاهی چادر تو از خون من ارزشمندتر و برنده‌تر در برابر دشمنان دین خداست و این همان تاکید ویژه ای است که شهدای والامقام به این مبحث مهم و اساسی دارند و جایگاه و ارزش آن را برابر با جان خود می دانند.

محمدمیرزایی با اشاره به عدم ممانعت حجاب با مسئولیت های اجتماعی زنان و مشارکت در فعالیت های جامعه گفت: با به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی بحث عفاف و حجاب تعریف تازه ای به خود گرفت و احیاء شد و در طول هشت سال دفاع مقدس در جایگاه اصلی خود قرار گرفت به گونه ای که زنان و مردان با حفظ شئونات انسانی خود توانستند دوشادوش یکدیگر به وظائف دینی و اجتماعی خود عمل کنند و آزادی یکدیگر تحت شعاع خواسته های فردی خود قرار ندهند.

وی ادامه داد: چه بسیارند شهدای والامقامی که سیاهی چادر زنان و مادران فداکار جامعه را با ارزش تر از سرخی خون خود می دانند.

انتهای پیام/

نظر شما