شناسهٔ خبر: 26820933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بخش مرکزی یزد:

جشنواره « زیر سایه خورشید»، حرکتی عظیم در جهت معرفی سبک زندگی رضوی

امام جمعه بخش مرکزی یزد دیدار با خدام رضوی گفت: جشنواره « زیر سایه خورشید»، حرکتی عظیم در جهت معرفی سبک زندگی رضوی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با دهه کرامت و یازدهمین جشنواره « زیر سایه خورشید» جمعی از خدام حرم رضوی با حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد و جمعی از حوزویان برادر استان یزد دیدار کردند.

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم گفت: ایرانیان  پیدا کردن را حق و صواب خود را مدیون امام رضا(ع) هستند و در این راستا نیز  شیعیان ولایت پذیری خود را مدیون این آقای بزرگ هستند.

وی افزود: ما امروز باید برای تقویت فرهنگ رضوی در جامعه گام هایی برداریم و برنامه ریزی داشته باشیم که در این زمینه نیز یکی از کارهای موثر برگزاری جشنواره « زیر سایه خورشید» است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: این جشنواره بیش از یک دهه در حال برگزاری است که در هر سال نیز برنامه های متعددی برای آن در نظر گرفته می شود و در استان یزد به فراخور خود برنامه های فرهنگی مناسبی انجام می شود.

حجت الاسلام مدرسی تصریح کرد: حرکت بزرگ و عظیم جشنواره زیر سایه خورشید در سطح کشور و جهان روی داده است که این کار خیر در چندین سال گذشته آثار و برکات فراوانی از خود برجای گذاشته که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

 

نظر شما