شناسهٔ خبر: 26820322 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

جاده خطرناک اهر به تبریز مانع توسعه این شهرستان شده است

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: جاده خطرناک اهر به تبریز مانع توسعه این شهرستان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از مهر، بیت الله عبداللهی در جمع مدیران شهرستان اهر و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پروژه احداث بزرگراه اهر- تبریز ۱۳ سال است که به اتمام نرسیده ابرازد اشت: از وزیر کار می خواهم مشکلات این بزرگراه را به مسئولان برساند و پیگیری های لازم برای افتتاح این پروژه انجام شود.

وی همچنین با بیان اینکه بیکاری مشکل اصلی در این شهرستان است، ادامه داد: نبود طرح ‌های تولیدی و صنعتی اشتغال زا باعث شده جوانان این منطقه با نبود فرصت‌های اشتغال مواجه شوند.

عبدالهی سپس ادامه داد: انتظار داریم با تسهیلات ویژه و حمایت از کارآفرینان، وزارتخانه کار بتواند گام ‌های اساسی برای تقویت زیرساخت ‌های اشتغال در اهر بردارد.

وی به ضرورت حمایت از صنایع دستی نیز تاکید کرد و با بیان اینکه اهر یکی از قطب های تولید ورنی کشور است، ادامه داد: باید از هنرمندان این عرصه حمایت شود، نیازا ست سهمیه اختصاصی برای بیمه فرشبافی این شهرستان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس سپس به تعاونی مسکن اهر اشاره کرد و اظهار داشت: برخی مدیران تعاونی مسکن در این شهرستان تخلف انجام داده اند و باید با آنها برخورد جدی شود. باید سریع واحدهای مسکن مهر به پایان برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما