شناسهٔ خبر: 26819958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی :

۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه برای بخش لوداب تعریف شد

یاسوج- نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه برای بخش لوداب تعریف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلام‌محمد زارعی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان افزود: لوداب  ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد و با توجه به محرومیت در این بخش، پروژه های زیر بنایی مناسبی در این بخش اجرایی و پروژه های جدید نیز تعریف شده است.

وی با اشاره به لزوم خدمات رسانی مناسب به مردم، اظهار داشت: افرادی که در دستگاهها و نهادها از دولت حقوق دریافت می‌کنند، موظف هستند که در خدمت رسانی به مردم عادلانه و مطلوب عمل کنند.

زارعی با بیان اینکه خدمت مناسب به مردم با تعامل و همکاری مدیران میسر خواهد شد، گفت: زمانی که دشمنان در پی ضربه زدن به کشور هستند و مردم را هدف قرار داده اند باید همه با اتحاد و همدلی در راستای توسعه کشور گام برداریم و با همت و تلاش دشمن را شکست دهیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی رمز پیشرفت و توسعه را در اتحاد همه گروهها در داخل کشور عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی ایران را منزوی کنند اما به فضل الهی موفق نخواهند شد.

زارعی افزود: مسئولان ما در خدمتگزاری به مردم مجدانه تلاش می کنند و امنیت حاکم در کشور مدیون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، درایت مسئولین و شجاعت مردم است.

وی با بیان اینکه ما باید در هر جایگاهی که هستیم به مطالبات مردم توجه داشته باشیم، اظهار داشت: یکی از شاخصهای حمایت از مدیران دستگاهها میزان رضایت‌مندی مردم از مدیران است.

نظر شما