شناسهٔ خبر: 26815367 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تصاویر منتشر شده در زمینه تخریب بیمارستان تازه‌آباد صحت ندارد

R41380/P1377/S6,68/CT1

فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی درباره تخریب بیمارستان تازه‌آباد در زلزله ۲۵ تیر ماه امسال صحت ندارد و مربوط به یک منزل مسکونی است.

صاحب‌خبر -

صادق خدادادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در زلزله 25 تیر ماه امسال در تازه‌‌آباد اخبار و اطلاعات متفاوتی در فضای مجازی منتشر شد اظهار داشت: بعد از وقوع این زلزله تصویری با عنوان تخریب بیمارستان در حال ساخت تازه‌آباد در فضای مجازی منتشر شد که در واقع مربوط به یک منزل مسکونی است و صحت ندارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان تازه‌آباد هنوز در حال ساخت است و 80 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: این بیمارستان که یکی از خدمات ارزشمند نظام و دولت برای این شهرستان است در ابتدا برای 32 تختخواب برنامه‌ریزی شده بود اما در جلسه دو ماه گذشته با حضور معاون وزیر از 32 تختخواب به 64 تختخواب ارتقا یافت.

خدادادی با اشاره به اینکه شهرستان ثلاث‌باباجانی مرکز زلزله سال گذشته بود و اکنون نیز به صورت مستمر پس‌لرزه‌هایی دارد گفت: تصویر منتشر شده در زمینه تخریب این بیمارستان در زلزله 25 تیر ماه اقدامی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است و عده‌ای با استفاده از یک کانال تلگرامی دست به سیاه‌نمایی می‌زنند.

وی با بیان اینکه در زلزله 25 تیر ماه امسال تعدادی از سرامیک‌های داخل بیمارستان ترک خورد افزود: بخشی از نما نیز ترک‌های جزئی برداشته که پیمانکار در حال ترمیم همان بخش اس.ت

فرماندار ثلاث‌باباجانی بیان کرد: از زلزله سال گذشته به بعد در استان شاهد ساخت و سازهای غیراصولی به‌ویژه در زمینه ساختمان‌های دولتی نخواهیم بود.

انتهای پیام /ش

نظر شما