شناسهٔ خبر: 26812449 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ایرنا در انعکاس امنیت و توانمندی منطقه نقش مهمی دارد

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی که روز چهارشنبه به اتفاق شماری از همکاران روابط عمومی سپاه سلمان از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان بازدید کرد،

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی که روز چهارشنبه به اتفاق شماری از همکاران روابط عمومی سپاه سلمان از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان بازدید کرد، در دیدار با رئیس، خبرنگاران و کارکنان ایرنا با اعلام پیام تشکر فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از عملکرد موفق این خبرگزاری اظهار داشت: تعاملات خوبی میان سپاه پاسداران و اصحاب رسانه این استان به ویژه ایرنا به عنوان چشم، گوش و زبان جامعه برای بیان مشکلات به مسئولان و معرفی خدمات ارائه شده به مردم وجود دارد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان افزود: همراهی اصحاب قلم و رسانه در زمینه پوشش برنامه های سپاه در بخش های مختلف سازندگی، کارهای عمرانی و تثبیت امنیت پایدار سبب آگاهی بیشتر مردم از خدمات این مجموعه در سطح جامعه شده است.
مدیر روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی را بسیار خوب و ارزنده توصیف کرد و گفت: رسانه ها در آگاه سازی عمومی از خدمات مسئولان نظام و برملا کردن دسیسه های دشمنان نقش مهمی برعهده دارند.
وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و وفادار سیستان و بلوچستان نیازمند فعالیت بیش از پیش رسانه ها و حضور اصحاب رسانه در بطن جامعه برای
بیان و انعکاس مسائل و مشکلاتشان هستند و این مساله رسالت اصحاب رسانه را دوچندان می کند.
سرهنگ علی بیگی تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام اسلامی ایران در این استان به شایستگی به وظایف و رسالت خود عمل کرده و امید است تعامل خوب این رسانه با مردم و دستگاهها و نهادهای مختلف بیش از پیش تقویت شود.
رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در آینده نزدیک از فعالان رسانه ای استان خواست حضوری پر رنگ تر از سال های قبل در این جشنواره داشته باشند.
سرهنگ علی بیگی تصریح کرد: کمک و همراهی فعالان رسانه ای سیستان و بلوچستان نقش مهمی در ارتقای سطح کمی و کیفی این جشنواره دارد.
وی وحدت، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی را از محورهای اصلی جشنواره ابوذر برشمرد.
رئیس بسیج رسانه و مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان این دیدار با اهدای هدایایی به مناسبت هفته عفاف و حجاب از خواهران خبرنگار تقدیر کرد.
3042**6081
انتهای پیام

نظر شما