شناسهٔ خبر: 26812146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۲ تن و ۶۴ کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات ضربتی/ ۶ قاچاقچی دستگیرشدند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۶۴ کیلوگرم موادمخدر در ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان‌های عملیاتی استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

کشف ۲ تن و ۶۴ کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات ضربتی/ ۶ قاچاقچی دستگیرشدندسردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ را که با استفاده از تعدادی خودرو، قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه موفق به دستگیری ۴ قاچاقچی، توقیف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و تویوتا و کشف یک تن و ۴۸۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش، ۲ تیغه خشاب کلاش و ۶۲ فشنگ شدند.

سردار قنبری با اشاره به دیگر عملیات موفق پلیس بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر و انتقال مواد افیونی توسط اعضا این باند در شهرستان دلگان و ارسال به سایر استان‌های کشور، ماموران انتظامی شهرستان دلگان با همکاری پلیس موادمخدر استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات شبانه روزی و کنترل افراد مظنون در این رابطه موفق شدند محل دپوی موادمخدر را در یک منزل شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر ۲۰۷ کیلوگرم تریاک، ۳۶۲ کیلو حشیش و ۱۵ کیلو هروئین کشف کنند.

قنبری با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی در این عملیات تصریح کرد: ماموران در این عملیات علاوه بر مواد کشف شده یک قبضه سلاح کلاش، ۳ تیغه خشاب و ۲۸ عدد فشنگ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم‌های عملیاتی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا همواره حوزه امن و وسیع استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت ناامن باشد.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر درسیستان وبلوچستان

نظر شما