شناسهٔ خبر: 26806832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

آلیسون در یک قدمی لیورپول

منابع نزدیک به دو باشگاه رم و لیورپول تایید کردند که انتقال آلیسون بکر به لیورپول قطعی شده است.

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می‌رسد که پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام باید شاهد حضور آلیسون، سنگربان اول تیم ملی برزیل و باشگاه رم به لیورپول باشیم تا پس از مدت ها قرمزهای آنفیلد، گلری مطمئن را درون دروازه خود ببینند.نشریه سان دیروز تایید کرد که دو طرف بر سر انتقال ۶۶ میلیون پوندی آلیسون به توافق رسیده اند که رکوردی جدید در انتقال دروازه بان ها خواهد بود و آلیسون را به گران ترین گلر دنیا بدل خواهد کرد.

دالیچ با انتقاد از دولت کرواسی پاداش تیم را بخشید

بازیکنان و سرمربی تیم ملی کرواسی ۲۳ میلیون یورو دریافتی خود از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به یک موسسه کودکان اهدا می‌کنند.

به گزارش آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توانست نایب قهرمان شود و بهترین افتخار تاریخ فوتبال خود را کسب کند. زلاتکو دالیچ که هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی را در این بازی‌ها بر عهده داشت در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد ۲۳ میلیون یورویی که از جام جهانی به دست آوردند را به یک موسسه کودکان اهدا خواهند کرد.

سرمربی کروات همچنین در این پیام به شدت از دولت کشورش انتقاد کرد و نوشت: این تیم نشان داد که یک گروه از فوتبالیست‌های بزرگ می‌توانند بدون اهمیت داشتن ملیت به بالاترین جایگاه در جهان دست یابند. این مطلب را به خاطر شرایط بد کرواسی می‌نویسم. کرواسی فقیرترین کشور اتحادیه اروپاست و توسط اعضایی اداره می‌شود که مانند یک سازمان جنایت‌کار است. کرواسی کشوری است که در ۲۰ سال اخیر میلیون‌ها نفر از آن مهاجرت کردند. امروز در کشورمان بازنشسته‌ها توانایی پوشش نیازهای اولیه خود را ندارند و جوانان نمی‌توانند هزینه تحصیل خود را بپردازند. وضع سلامتی در شرایط بدی قرار دارد.‌پیراهن تیم ملی فوتبال را برتن نکنید و از موفقیت ما برای تعهد خود استفاده نکنید.

سامان قدوس از سوئد به فرانسه می رود

نظر مسئولان تیم بوردو فرانسه که به دنبال مهاجم قدرتمند برای تیم خود هستند، معطوف به سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شده است.

طبق گزارش فرانس فوتبال، سامان قدوس که در حال‌ حاضر در تیم استرشوند سوئد بازی می‌کند، در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای ایران دقایقی بازی کرد.به نظر می‌رسد که این بازیکن مورد علاقه مسئولان باشگاه بوردو است. سامان قدوس ۲۴ ساله ، ۶۱ بار برای تیم باشگاهی خود به زمین رفته است.قدوس یازده بار برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی کرده است و یک گل به ثمر رسانده است.

رونالدو برابر رئال به میدان نمی‌رود

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که کریستیانو رونالدو در دیدار دوستانه برابر رئال مادرید به میدان نخواهد رفت.

به‌ گزارش مدیاست، کریستیانو رونالدو بعد از ۹ سال حضور در رئال مادرید تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند و راهی یوونتوس شود.قرار است که این باشگاه ایتالیایی بزودی برای برگزاری تمرینات آمادگی خود راهی آمریکا شود و دیدار دوستانه‌ای را با رئال مادرید برگزار کند.باشگاه یوونتوس اعلام کرد که رونالدو در روزهای پایانی ماه میلادی تمرینات خود با یوونتوس را آغاز خواهد کرد و به این ترتیب او تیم را در سفر به آمریکا همراهی نخواهد کرد و در دیدار برابر رئال مادرید به میدان نمی‌رود.رونالدو با یوونتوس قرارداد چهار ساله امضا کرده است و به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه ایتالیایی انتخاب شده است.

نظر شما