شناسهٔ خبر: 26803068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز توزیع لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای

توزیع لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر استان قزوین آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز توزیع لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ایبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در این طرح سازمان صنعت، معدن و تجارت بر تهیه، توزیع و قیمت گذاری نظارت خواهد داشت.

پیرون افزود : انجمن صنفی رانندگان شناسایی رانندگان ناوگان فعال و تعداد لاستیک و سایز مورد نیاز، کانون انجمن صنفی رانندگان تعیین شاخص‌های ارزیابی و اولویت بندی دریافت لاستیک و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان حواله لاستیک را به نمایندگان فروش اعلام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست این طرح حواله ۲۵۰ حلقه لاستیک برای توزیع در بین رانندگان حمل و نقل کالای استان به نمایندگی‌های فروش لاستیک طی روز‌های گذشته ارسال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین گفت: در دومین مرحله حواله ۲۳۰ حلقه لاستیک باری و سواری برای توزیع نمایندگی‌ها صادر شده است.

وی گفت: رانندگان موظند پس از صدور معرفی نامه حداکثر ظرف مدت یک هفته لاستیک مورد نیاز خود از طریق نمایندگی‌های فروش دریافت کنند.

پیرنون افزود: در صورت اختصاص لاستیک از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لاستیک در پایانه بار قزوین هم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

توزیع لاستیک موردنیاز بخش حمل و نقل جاده ای آغاز شد

 

نظر شما