شناسهٔ خبر: 26802272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان میراث فرهنگی:

50 درصد اعتبارات توسعه مناطق گردشگرپذیر لرستان را تأمین می‌کنیم

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 50 درصد اعتبارات توسعه مناطق گردشگرپذیر لرستان را تأمین می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی اصغر مونسان عصر امروز در جریان بازدید از آبشار بیشه در جمع خبرنگاران اظهار  کرد: از همه هموطنان دعوت می‌کنیم در ایام گرم سال از آبشار بیشه با آب و هوای مناسب بازدید کرده و از این فضای زیبا لذت ببرند.

وی در ادامه افزود: پس از این بازدید از آبشار بیشه اعتبارات و برنامه‌ریزی‌های لازم را در نظر خواهیم گرفت تا این محل به عنوان یک قطب گردشگری شناخته شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: غرب کشور دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار خوبی است که از جمله آنها می‌توان به آبشار بیشه و دریاچه گهر در لرستان اشاره کرد.

مونسان در بحث توجه به توسعه مناطق گردشگرپذیر لرستان بیان داشت: هر چقدر که استانداری برای جاذبه‌های گردشگری لرستان مانند آبشار بیشه کمک کند، سازمان میراث فرهنگی نیز به همان میزان اعتبار در نظر خواهد گرفت تا امکانات مناسب متناسب با این زیبایی‌ها ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم بخش‌های غیردولتی نیز باید در  بوم‌گردی فعال شده و جوامع محلی باید در مناطق گردشگرپذیر حضور یافته و سرمایه‌گذاری کنند.

 معاون رئیس جمهور اظهار داشت: برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده و در اختیار افراد متقاضی در این حوزه قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/ذ

نظر شما