شناسهٔ خبر: 26802213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلایه‌های کارآفرین سمنانی از بنیاد نخبگان؛ کمک مالی نخواستیم جواب‌مان را درست بدهید

R41366/P1377/S6,64/CT11

یک کارآفرین جوان سمنانی با انتقاد از عدم پاسخ‌گویی مسئولان بنیاد ملی نخبگان استان سمنان گفت: کمک مالی از دولت نمی‌خواهیم؛ اما انتظار داریم تا حداقل جواب ما را درست بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مجید رحیمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز و در شرایط فعلی اقتصادی کشور انتظار می‌رود تا مسئولان حداقل حرف‌های کارآفرینان را که با مشقت ایجاد اشتغال می‌کنند؛ شنیده و زمینه را برای فعالیت آنان فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه درزمینهٔ مشاوره‌های تخصصی خرید خودرو در استان سمنان فعالیت داشته و به‌نوعی نخستین مرکز تخصصی مشاوره‌ای خودرو را در کشور پایه‌گذاری کرده است عنوان کرد: امروز و در شرایط فعلی اقتصادی کشور باید کسی باشد که به مردم مشاوره‌های درست برای خرید کالاها و خدمات اساسی مانند خودرو داده و درواقع به فکر مردم باشد.

این کارآفرین سمنانی با اشاره به اینکه مردم برای خرید خودرو در رده‌های قیمتی مختلف همواره با مشکل تعدد گزینه‌ها از میان محصولات متنوع باکیفیت و بی‌کیفیت خارجی و داخلی مواجه بوده و به‌نوعی دچار سردرگمی می‌شوند اضافه کرد: امروز نیاز است تا خریدی آگاهانه از سوی مردم برای خودرو به‌عنوان یک کالای سرمایه‌ای انجام شود.

رحیمی با اشاره به اینکه طرح کارآفرینی خود مبتنی بر ارائه خدمات تخصصی مشاوره خودرو را نزد استاندار سمنان برده است تا چاوشی وی را در تبلیغ آن به مردم حمایت کند تصریح کرد: باوجود دستور مساعد استاندار سمنان خطاب به بنیاد نخبگان استان سمنان، با برخورد سر و نامناسب مسئولان این نهاد مواجه شده‌ام.

وی با بیان اینکه به‌هیچ‌عنوان به دنبال دریافت کمک‌ها و تسهیلات مالی از دولت نیست خاطرنشان کرد: اما بااین‌وجود انتظار می‌رود مسئولان حداقل حرف ما را بشنوند و زمینه معرفی کالا و خدمات ما را فراهم کنند.

کارآفرین سمنانی در پاسخ به این پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه وضعیت قیمت خودروها به چه شکلی در خواهد آمد و اینکه آیا قیمت فعلی خودروها به عقیده برخی مسئولان حباب است یا خیر تأکید کرد: به‌هیچ‌عنوان حباب در قیمت خودروها را قبول ندارم؛ چراکه اکنون شرایط به‌گونه‌ای در آمده است که با همین قیمت‌ها نیز معامله خودرو در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به ورود گسترده خودروهای چینی به بازار ایران خاطرنشان کرد: چینی‌ها برای هر رده قیمتی در بازار ایران، خودرو وارد کشورمان کرده‌اند و در کنار اینکه کیفیت برخی خودروهای چینی نسبت به قیمت آن مناسب است؛ کیفیت برخی خودروهای چینی نیز بسیار پایین است؛ به‌طوری‌که یکی از خودروهای چینی در آزمون ایمنی، صفر امتیاز گرفته است و این خودرو هم‌اکنون در جاده‌های ایران در حال تردد است.

خبرگزاری تسنیم آمادگی دارد تا توضیحات مسئولان بنیاد نخبگان استان سمنان را نیز در این زمینه منتشر کند.

انتهای پیام/ش

نظر شما