شناسهٔ خبر: 26801834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

نگاه ها در لایحه ارزش افزوده عدالت محور نیست

ارومیه - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ها در لایحه ارزش افزود عدالت محور نبوده و شهر ارومیه نیز از آن رنج می برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهادری عصر چهارشنبه در اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر و مراکز استانها در ارومیه اظهارداشت: دو سال از مرحله آزمایشی این قانون گذشته و تمدید هم نشده است و در وضعیت موجود نیست عدالت محور نبوده و بر درآمد شهرداریها تاثیر منفی دارد.

وی ادامه داد: در وضعیت نامساعد امروز شهرداری  ها  به خصوص شرایط بد مالی که در پرداخت حقوقشان مشکل دارند دادن وظایف بیشتر به آنها اشتباه است.

بهادری در ادامه با بیان لایحه مدیریت جامع شهری نیز در طول این سالها دستخوش تغییر زیادی شده است گفت: ارزش افزوده باید به صورت متوازن توزیع شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لایحه حوادث غیر متقربه در کمیسیون عمران مجلس در حال بررسی لست تا از حوارثی مثل پلاسکو تهران جلوگیری شود.

شصت و یکمین اجلاس کلانشهرهای کشور ۲۷ و ۲۸ تیرماه با حضور رؤسای شوراهای کلانشهرهای کشور و رئیس شورای عالی استانها در شهر اورمیه در حال برگزاری است.

این همایش با هدف بررسی مشکلات و موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار در شهر اورمیه برگزار می شود.

کمیسیون های تخصصی توسعه و عمران ،عوامل موثر بر رونق ساخت و ساز،کمیسیون سلامت و محیط زیست و حمل و نقل و آلودگی هوا،کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و شهر هوشمند،کمیسیون حقوقی ،اقتصادی و درآمد پایدار از جمله کمیسیون های مهم و اساسی است که در اجلاس کلانشهرها برگزار و موضوعات مهم نیز در آن از سوی اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوبات آن در اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرهای کشور و مراکز استانها که در حال برگزاری است مطرح شد.

نظر شما