شناسهٔ خبر: 26800828 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«جشن دلتنگی»، «رفتن» و «فِراری» در شبکه نمایش خانگی

شورای پروانه ساخت خانگی با ساخت یک فیلمنامه موافقت کرد. همچنین پروانه نمایش فیلم‌های «جشن دلتنگی»، «رفتن» و «فِراری» صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری؛ بر اساس جلسه اخیر شورای پروانه ساخت خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلمنامه «مثل یک سرباز» به تهیه‌کنندگی فاطمه عبدالمحمدی و کارگردانی علیرضا مفتخری مظاهری موافقت به عمل آمد.

همچنین در این جلسه با ساخت دو عنوان فیلم کوتاه نیز موافقت شد.

این گزارش می‌افزاید: در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، با عرضه سریال «ساخت ایران فصل 2 قسمت10» به تهیه‌کنندگی مشترک منصورسهراب‌پور و سید امیر پروین حسینی و کارگردانی برزو نیک نژاد و «درس( تئاتر)» به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش مهرجویی موافقت شد.

در این جلسه برای عناوین سینمایی ایرانی، «جشن دلتنگی» به تهیه‌کنندگی سیدعلی قائم مقامی و کارگردانی پوریا آذربایجانی، «رفتن» به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی نوید محمودی، «تگرگ و آفتاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا کریمی و «فراری» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری و کارگردانی علیرضا داوودنژاد پروانه نمایش خانگی صادر گردید.

در جلسه شورای پروانه نمایش خانگی با عرضه هشت عنوان فیلم خارجی، دو عنوان فیلم مستند و آموزشی و دو عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها نیز موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما