شناسهٔ خبر: 26799151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز+تصاویر

خبرگزاری صداوسیما

شانزدهمین مرکز روزانه سالمندی استان یزد در شهرستان مهریز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداسیمامرکزیزدمدیر کل بهزیستی استان یزد در مراسم افتتاحیه این مرکز توسعه مراکز روزانه سالمندان را از رویکردهای سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: این مراکز با هدف ایجاد شرایط بهتر برای زندگی سالمندی راه اندازی شده است.
جلیل عفتی افزود:هدف بهزیستی از راه اندازی مراکز روزانه سالمندی ایجاد شرایط و امکانی برای حضور سالمندان در کنار خانواده است. اینکه سالمندان از خانواده دور نشوند و بتوانند خدمات توانبخشی و مراقبتی دریافت کنند و احساس تنهایی و جدا بودن نکنند از اهداف مراکز روزانه سالمندی است.
رئیس بهزیستی شهرستان مهریز گفت: مرکز روزانه سالمندان میرزاعلی بیک مهریز در روستای خورمیز با همت خیر محترم حاج محمدعلی بیک با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال تکمیل و جهت ارائه خدمت به سالمندان به بهزیستی واگذار شده است.
علیزاده افزود:در این مرکز خدمات توانبخشی ، فیزیوتراپی، آموزشی و بهداشتی به صورت رایگان به سالمندان ارائه میشود.
امام جمعه مهریز در این مراسم افزود: حضور سالمندان در این مراکز باعث می شود توان روحی بگیرند و احساس انزوا و تنهایی نداشته باشند و خدمت به بندگان خدا به ویژه قشر سالمند و توجه و مراقبت از آنان، یکی از اعمال بسیار مهم و با فضیلت نزد پروردگار است.
حجت الاسلام محی الدینی افزود: قدر خیرین را باید دانست به خصوص خیرینی که از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که بودجه کافی ندارند حمایت می کنند
افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز+تصاویر افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز+تصاویر افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز+تصاویر افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز+تصاویر افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز+تصاویر افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز+تصاویر افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز+تصاویر

نظر شما