شناسهٔ خبر: 26798288 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اطمینان می‌دهیم حق بیمه کامیونداران قطع نشود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بیمه اجباری رانندگان از سال ۹۱ انجام نشده بود که ما اطمینان می‌دهیم این حق بیمه با هماهنگی دولت و سازمان‌های مربوط، به هیچ وجه قطع نشودو پرداخت گردد.

صاحب‌خبر -
اطمینان می‌دهیم حق بیمه کامیونداران قطع نشودبرومندی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به انتشار برخی فیش های جعلی رانندگان در فضای مجازی که سعی در ایجاد نارضایی عمومی در بین این قشر از عزیزان زحمتکش داشتند افزود: این فیش ها کاملاً به صورت جعلی است و ما این موضوع را تکذیب می کنیم.
وی گفت: تلاش جدی مجلس و دولت در جهت رفع مشکلات صنفی کامیونداران و رانندگان در سراسر کشور است و خود این عزیزان نیز با آگاهی و درایتی که دارند به هیچ وجه به تیره کردن فضای عمومی در این بخش نخواهند پرداخت.
برومندی افزود: در این جلسه مقرر شد در مورد رانندگان جدید، قانون اصلاح شود و حق بیمه اجباری 50 درصدی آنان را نیز دولت و سازمان هدفمندی یارانه ها بپردازد و دغدغه این عزیزان در این زمینه برطرف شود.
وی همچنین به خرید تجهیزات و لوازم یدکی مورد نیاز کامیوندارن و رانندگان اشاره کرد و گفت: تصمیماتی اتخاذ شده است که در چند روز آینده بسیاری از این مشکلات رفع شود.
برومندی افزود: مشکلات این عزیزان در زمینه گمرک و پایانه ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد مشکلات مربوط به نبود سالن های بار در مرکز بار برطرف شود که رانندگان عزیز در زمینه دریافتی های خود متضرر نشوند.
وی گفت: یکی از مشکلاتی که این عزیزان داشتند این بود که اعمال 20 درصد افزایش کرایه ها در مراکزی که سالن های بارگیری وجود داشت تنها صورت می گیرد و مقرر شد که این مشکل در مراکزی که سالن بار نیز وجود ندارد برطرف شود.

نظر شما