شناسهٔ خبر: 26790895 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اولویت با ورزشکاران است؛

محدودیت حضور اعضای کاروان ایران در افتتاحیه بازی های آسیایی

به گفته معاون کاروان بازی های آسیایی، سهمیه ایران برای مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی محدود است ضمن اینکه اولویت هم با ورزشکاران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان نشست هماهنگی سرپرستان اعزامی به بازی های آسیایی که امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اصغر رحیمی معاون کاروان ایران در بازی های آسیایی  نکاتی را به سرپرستان گوشزد کرد و گفت: سهمیه در مراسم افتتاحیه محدود است، اولویت هم با ورزشکاران، مربیان و سپس سرپرستان می باشد. بنابراین هماهنگ می کنیم که چه کسانی در افتتاحیه شرکت کنند. 

وی با بیان اینکه در چمدانی که کمیته ملی المپیک در اختیار تیم ها می گذارد به اندازه کافی گرمکن است، تصریح کرد: باید ورزشکاران زمانی که مدال می گیرند با همان لباس هایی که کمیته ملی المپیک درنظر گرفته بر روی سکو بروند. 

رحیمی ادامه داد: تجهیزات عمومی که شامل ٢٠ قلم است را کمیته ملی المپیک تهیه می کند اما لوازم اختصاصی را خود فدراسیون ها باید تهیه کنند. این لوازم باید در تهران تهیه شود چراکه کمیته ملی المپیک به هیچ وجه برنامه ای برای خرید لوازم در اندونزی ندارد. 

"در مراسم رژه یا روی سکو و داخل هواپیما کدام یک از لباس ها باید پوشیده شود؟"، این پرسشی بود که رحیمی در پاسخ به آن گفت: زمانی که رشته ها وارد محل بازی ها شوند جلسات کادر سرپرستی را هر شب خواهیم شد. در همین جلسات در مورد این مسائل تصمیم گیری می شود.

نظر شما