شناسهٔ خبر: 26789641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر اعلام شد:

خطر سقوط جرثقیل در کرج مهار شد/بازگشایی چهارراه طالقانی

کرج - مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: خطر سقوط تاور جرثقیل در چهارراه طالقانی مهار و خیابان بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز سه شنبه چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا به دلیل احتمال سقوط تاور یک جرثقیل مسدود شد، نیروهای آتشنشانی و خدمات رسان از ساعات اولیه در محل حاضر و اقدامات ایمنی را انجام دادند. 

پس از حدود یک ساعت از این ماجرا محدوده ای که تاور جرثقیل در حال سقوط بود از بار ترافیکی و رهگذران تخلیه شد اما مهار تاور این جرثقیل بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید.

محمد یساولی رئیس سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی کرج در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تاور جرثقیل بدون اینکه کسی آسیب ببیند مهار شد، اظهار کرد: نیروهای آتش نشان و خدمات رسان پس از چندین ساعت تلاش حدود ساعت ۵ صبح توانستند بخش پرخطر جرثقیل را باز کنند و پایین بیاورند.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش انتهایی این جرثقیل امروز باز می شود، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی نداشت و بخش انتهایی این جرثقیل که هنوز باز نشده خطری برای رهگذران ندارد.

یساولی با بیان اینکه قسمت های بازشده جرثقیل توسط یک جرثقیل دیگر از محل دور شد، خاطرنشان کرد: خیابان طالقانی دوباره باز شده و شهروندان مسیر خود را طی می کنند.

نظر شما