شناسهٔ خبر: 26783590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لیورپول نسبت به جذب آلیسون بکر خوشبین است؛ دروازه بان رم با کلوپ صحبت کرده و می خواهد به لیورپول بپیوندد

امیرعلی پژمان

مذاکرات میان لیورپول و رم همچنان ادامه دارد و پیشرفت خوبی حاصل شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ساعاتی پیش خبر دادیم لیورپول رسما با رم بر سر به خدمت گیری آلیسون بکر وارد مذاکره شده و اولین پیشنهاد رسمی اش را نیز ارائه داده است.

به گزارش ملیسا ردی از گل، لیورپول نسبت به خرید آلیسون بکر خوشبین است. رم برای فروش این دروازه بان برزیلی، قیمت 66 میلیون پوندی تعیین کرده و پیشنهاد لیورپول نیز به گفته جیمز پیرس از لیورپول اکو، 53 میلیون پوند + 9 میلیون پوند به عنوان بندهای مندرج تحت عنوان پاداش بوده است. (مجموعا 62 میلیون پوند)

لیورپول برای به خدمت گیری آلیسونِ 25 ساله، باید رکورد نقل و انتقالات برای یک دروازه بان را بشکند و به نظر می رسد مذاکرات میان این باشگاه و رم در حال پیشرفت است. دروازه بان تیم ملی برزیل در جام جهانی 2018، خواهان پیوستن به لیورپول است و به گفته فابریتزیو رومانو، حتی با کلوپ پشت تلفن صحبت کرده است.

لازم به ذکر است شاید لیورپول در راه خرید آلیسون بکر تنها نباشد زیرا احتمالا تیبو کورتوا به زودی راهی رئال مادرید خواهد شد و در این صورت اگر کار انتقال آلیسون به لیورپول تمام نشده باشد، چلسی یک رقیب جدی برای قرمزها تلقی خواهد شد. با وجود این که دقایقی قبل کاوه صلح کل، خبرنگار اسکای اسپورتس خبر داد چلسی علاوه بر آلیسون بکر، کاسپر اشمایکل و پتر چک را نیز به عنوان گزینه های جانشین کورتوا مد نظر دارد، لیورپول قطعا ترجیح می دهد هرچه زودتر آلیسون بکر را رسما به خدمت بگیرد تا رقیب لندنی همانند هایجک کردن جورجینیو از منچستر سیتی، این بار گزینه شماره یک کلوپ برای دروازه را هایجک نکند.

نظر شما