شناسهٔ خبر: 26783085 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مسئولان در برابر مواضع ترامپ برنامه های کاربردی تدوین کنند

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان باید در برابر مواضع زورگویانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برنامه های کاربردی تدوین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در اراک، افزود: هدف استکبار جهانی از اعمال تحریم های جدید ضربه زدن به پایه های نظام اسلامی است که مقابله با این توطئه دشمن استراتژی روشن، وحدت و یکپارچگی و برنامه های کاربردی می طلبد.
وی ادامه داد: کسانی که دل در گرو ارزش های والای انقلاب اسلامی دارند باید مقابله با دشمنان در اولویت کار قرار داده و همراه و حامی مسئولان باشند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: به کار بردن ادبیات ناامیدکننده از سوی برخی افراد نادرست است و برای مقابله با دشمنان نظام باید امید بخشی و تقویت انگیزه اجتماعی را سرلوحه قرار داد.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی با توطئه ها و هجمه های اقتصادی قصد دارند به کشور لطمه بزنند که مقابله با این توطئه های دشمنان وحدت و یکپارچگی ملی همراه با آمادگی همه جانبه را می طلبد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ آرامش و نشاط عمومی در شرایط کنونی برای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.
وی ادامه داد: امکانات و ظرفیت های بسیاری در نقاط مختلف کشور و استان مرکزی وجود دارد که در صورت بهره گیری صحیح از آن ها می تواند کشور را بدون وابستگی در مسیر توسعه و بالندگی قرار داد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حوادث روزهای گذشته در بصره و نجف نیز توطئه آمریکا با مشارکت منافقین کوردل است، بیان کرد: هدف آمریکا فشار به ایران است و در این مسیر از هر ابزار و وسیله ای استفاده می کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: برخورداری از نیروی انسانی متخصص از ظرفیت های ارزشمند کشور ایران در بخش های مختلف است و باید با تقویت بهره وری و برنامه های کاربردی بنیه تولید کشور را تقویت کرد.
وی، اصلاح نظام پرداختی، پرداخت یارانه به دهک های پایین جامعه، تلاش در راستای تولید با کیفیت و اصلاح الگوی مصرف را از دیگر عوامل مهم رسیدن به توسعه پایدار عنوان کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: چالش ها و مشکلات بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان به صورت کارشناسی فهرست بندی شده و همراه با راهکارهای اصلاحی به دستگاه های مختلف اجرایی ارائه شده است.
فتح الله حقیقی بیان کرد: در ماه های اخیر با احزاب سیاسی، تشکل های اجتماعی و تعداد زیادی از فعالان بخش کارگری نشست های مختلفی برگزار شده و مسائل امنیتی و شرایط کشور برای همه افراد تشریح و تبیین شده است.
وی ادامه داد: مدیران باید بدانند که سهل انگاری و بی تفاوتی در شرایط کنونی قابل پذیریش نیست و استفاده از ظرفیت های موجود در راستای حفظ امنیت و آرامش کشور ضروری است.
نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی هر ماه یک بار در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.
استان مرکزی یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان دارد.
3017/6013/

نظر شما