شناسهٔ خبر: 26783043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
 

7 پیست اتومبیلرانی در کشور ساخته می‌شود

‌رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با توافق ادارات کل ورزش و جوانان و فدراسیون اتومبیلرانی با تخصیص زمین در هفت استان کشور پیست موتورسواری و اتومبیلرانی راه‌اندازی می‌شود.

‌به گزارش ایسنا، ‌محمود صیدانلو در مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل اظهار داشت: این رشته ورزشی یکی از رشته‌های سخت و در عین حال پردامنه است که رقابت در این رشته با چالش‌ها و مشکلات فراوان روبرو است. رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پایان گفت: در هفت استان کشور با تخصیص ۲۰ هکتار زمین در هر استان قرار است با همکاری فدراسیون پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی احداث شود.

۴ طلا و یک نقره آسیا؛ حاصل تلاش فرنگی‌کاران در ۵ وزن نخست

چهار مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار نمایندگان کشورمان در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در کشور هند بود.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح دیروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر دهلی نو آغاز شد و در پایان رقابت های روز نخست تیم ایران توسط پویا ناصرپور، بهرام معروف‌خانی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان ۵۵، ۶۳، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و شایان عفیفی در وزن ۷۷ کیلوگرم هم صاحب مدال نقره شد.

همچنین مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا هم عصر دیروز در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد.این مسابقات امروز آغاز می شود.

علی رضا نجاتی در وزن۶۰ کیلو گرم ، سجاد ایمان طلب در

۶۷ کیلو‌گرم و امین کاویانی نژاد در ۷۲ کیلو گرم ودر ۸۲ کیلوگرم حسین فروزنده ووحید دادخواه در۹۷ کیلو گرم کشتی گیران کشورمان در ۵ وزن دوم هستند .

صعود هندبالیست‌های جوان

تیم هندبال جوانان ایران دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا ‌با اختلاف ۳۰ گل برابر یمن را برد و صعود خود را به جمع هشت تیم قطعی کرد.

به گزارش مهر، دیروز تیم هندبال جوانان کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم یمن رفتند. شاگردان مهدوی در این دیدار توانستند با نتیجه ۴۹ بر ۱۹ تیم یمن را از پیش رو بردارند. به این ترتیب تیم هندبال جوانان ایران با دو برد صعود خود را به جمع هشت تیم برتر این دیدارها قطعی کرد.

تیم ایران در نخستین مسابقه مرحله گروهی برابر هند با نتیجه ۴۸ بر ۱۷ پیروز شده بود. هندبالیست های جوان ایران امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف تیم عمان میزبان این رقابتها می روند. با توجه به قطعی بودن صعود این دو تیم به مرحله بعد، برنده این مسابقه فقط تکلیف صدرنشین گروه را مشخص خواهد کرد.

مصاف والیبال بانوان ایران برای پنجمی آسیا

تیم والیبال بانوان پیکان در پنجمین بازی از جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا برابر نماینده چین تایپه به پیروزی رسید.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دختران والیبالیست پیکان که برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم آسیا به مصاف سی ام اف سی تایپه رفتند با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی رسیدند.والیبالیست‌های پیکان در دور مقدماتی این رقابت‌ها با همین تیم بازی داشتند که سه بر دو مغلوب حریف خود شدند اما در دومین بازی با نماینده تایپه پیروز شدند.با این نتیجه‌ تیم والیبال پیکان امروز برای کسب جایگاه پنجم یا ششم با نماینده اندونزی بازی می‌کنند.

نخستین پیروزی تیم ملی بسکتبال در تورنمنت اطلس

تیم ملی بسکتبال ایران کارش در تورنمنت اطلس چین را با برد آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، ملی پوشان بسکتبال ایران در نخستین گام از این تورنمنت برابر نماینده استرالیا به میدان رفتند و با نتیجه قاطع ٧٩ بر ٤٥ به برتری رسیدند. تیم ملی ایران خودش را برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده می کند و با ترکیب اصلی در تورنمنت اطلس شرکت کرده که در اولین گام به برتری رسید.تیم سیدنی کینگز نماینده استرالیا در این تورنمنت

است.

برچسب‌ها:

نظر شما