شناسهٔ خبر: 26775582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان آذر ماه ،آخرین مهلت بخشودگی 2 برابری جرایم رانندگی سال 96 و قبل

ازابتدای تیر ماه امسال با استقرار 5گروه ویژه تصادفات درون شهری در مشهد،تعداد این گروه ها به 10 تیم فعال رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،  رئیس پلیس راهور خراسان رضوی امروز در جمع خبرنگاران گفت:حداکثر زمانتا پایان آذر ماه ،مهلت بخشودگی 2 برابری جرایم رانندگی سال 96 و قبل تعیین شده برای رسیدن پلیس راهور به محل سانحه درون شهری از زمان اعلام آن 15 دقیقه است اما پلیس استان به طور میانگین بین هشت تا 10 دقیقه در محل حادثه حضور می یابد.

سرهنگ محمد باقر سلیمی افزود:تعداد فوت شدگان تصادفات درون شهری خراسان رضوی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 13 درصد و تعداد مجروحین هفت درصد کاهش داشت.

وی گفت: از تعداد تصادفات این استان نیز در این مدت 78 درصد مربوط به انواع خودرو، 15 درصد مربوط به موتور سیکلت و هفت درصد مربوط به عابران پیاده است.

سرهنگ سلیمی ،بی توجه به جلو را عمده ترین علت وقوع تصادفات استان اعلام کرد.

وی گفت: بخشودگی 2 برابر شدن جرایم رانندگی سال 96 و قبل از آن تا پایان آذر ماه امسال ادامه دارد و کسانی که سطح تخلفات آنها کمتر از 10 میلیون ریال است و به سابقه تخلفاتی خود اعتراض دارند نیز تا 60 روز آینده فرصت دارند به مراکز پلیس 110 مراجعه کنند.

سرهنگ سلیمی افزود: براساس تصمیم فرمانده نیروی انتظامی، به مناسبت دهه کرامت کسانی که در این دهه اقدام به خروج موتورسیکلت متوقف شده خود از توقفگاه کنند از 20 درصد تخفیف در هزینه های توقفگاه برخوردار می شوند.

نظر شما