شناسهٔ خبر: 26773533 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوپرجام انصراف ندادیم؛

زمانی: سازمان لیگ باید رسما از استقلال عذرخواهی کند!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به تصمیم سازمان لیگ و قهرمان کردن پرسپولیس گفت: ما از سوپر جام انصراف ندادیم و سازمان لیگ باید رسما از استقلال عذرخواهی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال امروز اعلام کرد که به خاطر عدم حضور باشگاه استقلال در دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس، این تیم با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شده و سرخپوشان قهرمان هستند.

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: سازمان لیگ حق نداشت چنین کاری کند. ما اعلام کردیم آماده برگزاری بازی هستیم ولی در تاریخ دیگری. ما از سوپرجام انصراف نداده ایم!

وی افزود: کار سازمان لیگ اشتباه و توهین به هواداران بود. سازمان لیگ باید رسما از استقلال عذرخواهی کند.

زمانی درباره جریمه ۲ میلیارد تومانی استقلال هم تصریح کرد: جریمه نمی دهیم و بازی هم باید برگزار شود! ما با پرسپولیس توافق می کنیم تا بازی در تاریخ دیگری برگزار شود. جز این کاری نمی توانند بکنند.

وی درباره اینکه استقلال رسما نامه انصرافش را به سازمان لیگ داده است، گفت: این نامه انصراف نبود. در این نامه قید کرده بودیم که سوپرجام در تاریخ دیگری برگزار شود!

عضو هیات مدیره استقلال در پایان تاکید کرد: ما آماده مسابقه با پرسپولیس هستیم. هر زمانی که پرسپولیسی ها بگویند روی یک تاریخ توافق می کنیم.

نظر شما