شناسهٔ خبر: 26770873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه مناطق کم برخوردار باید در اولویت مدیریت شهری منظور شود

داریوش طاهری گفت: با توجه به اینکه گرمسار در نزدیک پایتخت قرارگرفته است لذا احیاء بافت فرسوده و بافت تاریخی می‌تواند نگاه سرمایه‌گذاران و گردشگران را به منطقه معطوف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار در جلسه ستاد بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری گرمسار گفت: احیای بافت فرسوده، سازمان‌دهی مناسب ستاد و توجه به آثار تاریخی نیازمند هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی است و افراد ساکن در حاشیه شهرها دارای امکانات کمتری هستند و برخورداری کمی از خدمات دارند، لذا توجهات باید به سمت رفع تقابل شهری باشد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات دولتی در اجرای طرح مشترک احیاء بافت فرسوده کافی نیست افزود: مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند به بازآفرینی بافت فرسوده کمک کند که در این راستا اقدامات خوبی در اتاق بازرگانی سمنان برداشته‌شده است.

طاهری تصریح کرد: محدوده مرکزیت شهر نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد. توسعه مناطق کم برخوردار باید در اولویت مدیریت شهری منظور شود و با توجه به اینکه گرمسار در نزدیک پایتخت قرارگرفته است لذا احیاء بافت فرسوده و بافت تاریخی می‌تواند نگاه سرمایه‌گذاران و گردشگران را به منطقه معطوف کند.

اعتبارات دولتی در اجرای طرح احیاء بافت فرسوده کافی نیست

برچسب‌ها:

نظر شما