شناسهٔ خبر: 26767017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی در خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در استان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، گفت: این جشنواره با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 29 تیر همزمان با روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ بود که به مدت یک ماه تمدید شد، افزود: تاکنون بیش از 150 اثر از شاعران مطرح بین المللی و داخلی ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد حدود 35 اثر از کشورهای خارجی همچون سوریه، عراق، لبنان، عمان، مصر، یمن و سوئد بود و مابقی آثار از هنرمندان داخل کشور است، اضافه کرد: داوری آثار 31 مرداد انجام خواهد شد.

 

جوروند، زمان برگزاری این جشنواره را پایان آبان ماه عنوان کرد و ادامه داد: آیین افتتاحیه جشنواره بین ‌المللی شعر رضوی 28 آبان در شهرستان کارون و مراسم اختتامیه 29 آبان در شهرستان شوش یادمان دعبل خزاعی برگزار می شود.

 

نظر شما