شناسهٔ خبر: 26760626 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جعفرزاده در گفتگو با شبستان:

باید در مورد FATF تصمیم عاقلانه بگیریم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت پیوستن ایران به FATF گفت: ما نباید از این موضوع فرار کنیم و نباید هم فکر کنیم که FATF فتح الفتوح است بلکه باید با بررسی دقیق و همه جانبه به یک نتیجه عاقلانه برسیم.

صاحب‌خبر -

غلامعلی جعفرزاده، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت سه ماهه ای که FATF به ایران داده است به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: این فرصت خوبی است که بتوانیم در این مدت این موضوع را مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم تا تصمیم عاقلانه بگیریم.

 

وی با اشاره به بررسی CFT در فراکسیون مستقلین گفت: ما این موضوع را در فراکسیون مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم تا به جمع بندی برسیم.

 

جعفرزاده در مورد ضرورت پیوستن ایران به FATF گفت: ما نباید از این موضوع فرار کنیم و نباید هم فکر کنیم که FATF فتح الفتوح است بلکه باید با بررسی دقیق و همه جانبه به یک نتیجه عاقلانه برسیم.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: البته نباید هم به گونه ای عمل کنیم که با دست خودمان خسارتی را به کشور وارد کنیم ولی در هر صورت این موضوع نیاز به بررسی همه جانبه دارد.

 

 

نظر شما