شناسهٔ خبر: 26756555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی:

تمام استان‌های کشور به پیست موتورسورای تجهیز می‌شوند

اردبیل – رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی کشور از تلاش و پیگیری این فدراسیون برای احداث و تجهیز پیست موتورسورای در تمام استان‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صیدانلو عصر دوشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل افزود: یکی از مشکلات فدراسیون و هیئت های استانی برای ایجاد پیست موتورسواری عدم تخصیص زمین مناسب برای این منظور است.

وی با بیان اینکه در این راستا تاکنون موفق شده ایم که زمین مورد نیاز را در هفت استان کشور برای هیئت ها تحویل بگیریم، تصریح کرد: برای ایجاد پیست در استان اردبیل نیز پیگیر هستیم که نتیجه بخش بده و هم اکنون در مرحله اخذ زمین در یکی از شهرستان های این استان قرار داریم.

رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی کشور عدم وجود زیرساخت های مناسب را یکی از مهمترین دغدغه های هیئت ها و فدراسیون برشمرد و یادآور شد: به عنوان مثال برای ایجاد یک پیست موتورسواری نیازمند ۲۰ هکتار زمین هستیم که تحویل این میزان زمین در اکثر استان ها با شرایط دشواری همراه است.

وی توسعه رشته های موتورسواری و اتومیبل رانی را نیازمند سرمایه گذاری مطلوب و توسعه زیرساخت ها بویژه در بحث سخت افزاری دانست و متذکر شد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با تمام کمبودها و سختی ها از احداث پیست‌ در استان های کشور حمایت می کند.

صیدانلو در عین حال بهره گیری از کمترین امکانات برای توسعه این رشته ها در کنار برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات استانی را از مهمترین وظایف هیئت ها برشمرد و تاکید کرد: همگانی کردن رشته های موتورسواری و اتومیبل رانی بحث بسیار مهمی است که باید از سوی هیئت ها مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از ویژگی های فعالیت در هیئت های استانی را علاقمندی جوانان به این رشته ها برشمرد و بیان داشت: در عین حال که توسعه رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی با مشکلات متعددی همراه است اما علاقمندی جوانان و محبوبیت این رشته‌ها در سطح جامعه بخشی از این مشکلات را می تواند تسهیل کند.

رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی لزوم پاسخ به مطالبه جوانان از سوی فدراسیون و هیئت های استانی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: کمترین سرمایه گذاری و توجه به این رشته ها به دلیل برخورداری از هیجان ورزشی می تواند نتایج قابل توجهی را در پی داشته باشد.

نظر شما