شناسهٔ خبر: 26756052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگرداندن 21 هزار میلیارد تومان از پرونده های مفاسد اقتصادی به بیت المال

وزیر اطلاعات: مبارزه با مفاسد اقتصادی با جدیت تمام ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ وزیر اطلاعات با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی با وجود امنیت برقرار می شود گفت: وزارت بازگرداندن 21 هزار میلیارد تومان از پرونده های مفاسد  اقتصادی به بیت المالاطلاعات همواره در مبارزه با فساد اقتصادی، چون قاچاق و فرار مالیاتی فعال است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: وزارت اطلاعات در یک سال گذشته با رصد اطلاعاتی بیش از 21 هزار میلیارد تومان ازمجموع پرونده های مفاسد  اقتصادی کشف و اموال به بیت المال برگردانده شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی با قوای تمام ادامه دارد افزود:سربازان گمنام امام زمان(عج)برای آسایش و آرامش مردم در هر لحظه و زمانی با مفاسد اقتصادی برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت:در پی رصد های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)،مفسدان اقتصادی لحظه ای آرام و قرار نداشتند و نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه فردی با کلاه برداری از مردم ، در استان فارس 150 میلیارد تومان اختلاس کرده بود و این مبلغ را به خارج از کشور انتقال داده بود گفت:با تلاش سربازان گمنام امام زمان این فرد شناسایی و این مبلغ به کشور و به مردم بازگردانده شد.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_2407038" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2178856/2407038?width=400&height=300"></script></div>
 

وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه مردم کشور امنیت را پیش نیاز توسعه پایدار می دانند گفت:خیر و برکت موجود در کشور سرچشمه از امنیت حاکم درآن است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی با بیان اینکه استان زنجان با وجود داشتن سربازان همیشه در صحنه امام زمان ، جزوه امن ترین استان های کشور است گفت: سربازان گمنام امام زمان این استان علاوه بر استان زنجان موجب برقراری امنیت در سایر استان ها نیز شده اند.

وزیر اطلاعات به دیدار روز گذشته هیئت دولت با  رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:در این جلسه بر عزم جدی دولت برای رفع مشکلات مردم تاکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی ،مبارزه با مفاسد اقتصادی را ازدیگر تاکیدات مقام معظم رهبری به کابینه دولت دانست و افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند مسئولان به جمع مردم بروند تا مشکلات را از نزدیک احساس و برای رفع آن تلاش کنند.

نظر شما