شناسهٔ خبر: 26755513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

واحدهای تولیدی وابسته به وزارت تعاون نیازمند حمایت هستند

قزوین-ایرنا-استاندار قزوین گفت: شماری از واحدهای تولیدی استان وابسته به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هستند که امیدواریم با حضور مسئول عالی این وزارتخانه در استان حمایت ویژه ای از آنها بشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان قزوین که با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بویین زهرا برگزار شد،افزود: موانع اشتغال را در شهرستان آوج با حضور وزیر تعاون مطرح کردیم و امیدواریم گام های اساسی برای رفع آنها برداشته شود.
وی اظهار داشت: یکی از مطالبات استان توجه بیشتر به واحدهای تولیدی وابسته به وزارتخانه است که این نوع واحدها مشکلات متعددی دارند و مدیریت استان تاکنون کمک کرده تا آنها سرپا بمانند.
استاندار قزوین اضافه کرد: این واحدهای تولیدی در این شرایط خاص که به تولید داخلی نیاز داریم می توانند کمک خوبی به تولید و اشتغال داشته باشند.
زاهدی با بیان اینکه متاسفانه در ماه های اخیر سیاست های ارزی در بخش تولید و اشتغال مشکلاتی ایجاد کرده است، ادامه داد: باید همه توان خود را برای حل مشکلات تولیدکنندگان به کار بگیریم.
وی همچنین گفت: یکی از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی استان تغییر آیین نامه حد فعالیت واحدهای تولیدی از شعاع 120 کیلومتر زمینی به هوایی است که موجب شده نگرانی ها و دغدغه هایی میان سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی در خصوص تغییر در وضع مالیات خود پدید آید که امیدواریم حل شود.
6101*3013

نظر شما