شناسهٔ خبر: 26754900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از دفتر تسنیم بازدید کرد

R7887/P1377/S6,47/CT11

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در این استان از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمد کلامی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم استان  آذربایجان شرقی  و دیدار با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم، در جریان فرآیند اطلاع رسانی این خبرگزاری قرار گرفت.

در این بازدید، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز ضمن بیان پیشنهادات و نظرات خود در راستای همکاری دوسویه این اداره کل با خبرگزاری تسنیم به تشریح دیدگاه‌ها و انتظارات، رسالت خبری، تداوم و انسجام ارتباط این خبرگزاری با مجموعه جریان‌های انقلابی، سیاسی و اجتماعی استان پرداخت و خواستار استمرار و توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای خبرگزاری تسنیم در استان شد.

کلامی در این بازدید بر اهمیت اطلاع رسانی شفاف مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) و جلب مشارکت‌های مردمی در پیشبرد اهداف این نهاد تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به رسالت خطیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای کمک به محرومان و اقشار بی بضاعت جامعه خواستار همکاری رسانه‌ها در پوشش و انعکاس برنامه‌های این نهاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  آذربایجان شرقی در پایان از فعالیت های مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم و خبرنگاران این مجموعه قدردانی کرد.

مهدی کاظم زاده مدیر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این خبرگزاری در سطح استان به تشریح برنامه‌ها و چشم اندازهای آن پرداخت.

وی  با اشاره به نقش عاطفی نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، تصریح کرد: خبرگزاری تسنیم در استان آماده هر نوع پوشش اخبار این نهاد مقدس است.

مشروح گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اذربایجان شرقی به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما