شناسهٔ خبر: 26753288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تسلط ساری به زبان انگلیسی، خبرنگاران ایتالیایی را غافلگیر کرد!

محمد محمدخانی

بر خلاف ادعای گاتزتا، مائوریتسیو ساری، حتی بهتر از آنتونیو کونته می تواند انگلیسی صحبت کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بر خلاف چیزی که نشریه گاتزتا دلو اسپرت منتشر کرده بود، مائوریتسیو ساری نه تنها می تواند به انگلیسی صحبت کند، بلکه حتی از همتای قبلی خود، آنتونیو کونته، توانایی بیشتری در این زبان نشان داده است.

در حالی که خبرنگاران ایتالیایی و حتی انگلیسی معتقد بودند ساری به دلیل ناتوانی در انگلیسی، مشکلات زیادی را با خود به همراه خواهد داشت، باشگاه چلسی با انتشار مصاحبه ای ۸ دقیقه ای، بسیاری را غافلگیر کرد.

 

 
 
ساری در این مصاحبه، ضمن تشکر از مردم شهر ناپل، می گوید که بازی کردن برابر مربیانی مثل گواردیولا، پوچتینو، مورینیو و کلوپ، برایش هیجان انگیز است و بازی کردن تیمش در استمفوردبریج، شبیه یک رویا خواهد بود. پس از مصاحبه، تسلط به زبان انگلیسی باعث می شود که مصاحبه کننده به او بگوید که انگلیسی اش خیلی خوب است. ساری در پاسخ گفت:
انگلیسی من خیلی خوب نیست، از ۳۰ سال پیش تلاش کردم که انگلیسی یاد بگیرم. متاسفانه به خاطر این مدت طولانی، همه چیز یادم رفته است!
اگرچه ساری با تواضع نسبت به این سوال پاسخ داد و به نظر می رسد وی هیچ مشکلی در ارتباط به زبان انگلیسی نداشته باشد. اصرار ساری مبنی بر ایتالیایی صحبت کردن در کنفرانس های خبری ناپولی در انگلیس، باعث شده بود که حتی خبرنگاران انگلیسی هم فکر کنند او توانایی صحبت به انگلیسی را ندارد. با این حال، مائوریتسیو ساری در استفاده از این مهارت، حتی از سرمربی سابق چلسی، آنتونیو کونته، هم بهتر به نظر می رسد
ساری در پایان گفت که با وجود اینکه لندن شهر فوق العاده ای است، اما او فقط برای فوتبال به چلسی آمده و تلاش خواهد کرد هواداران از بازیِ تیم لذت ببرند.

نظر شما